Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Reggel kilenc óta

2010.04.16. 16:03 - SzappanBuborék

Címkék: munka

Kilenckor kezdtem a takarítást és most itt vagyok.

Pontonként haladva mivel sikerült végeznem:

1. Porszívózás minden szobában. (Fürdőben,mosdóban is.)

2. Fürdőszobám teljes kitakarítása,szekrény rendbetétele.

3. Középső szint(Szobák,mosdó,fürdő)

4. Alsó szint(Konyha,mikró,tűzhely)

5. Szennyes levitele.

Jujj.. Így leírva milyen egyszerűnek is hangzik:)  Készült pár kép is az egyszerűség kedvéért:)

 

 

 

Le kellett pakolnom a polcokat, mert ugye azt is lemostam.

Unatkoztam:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fölötte lévő polcot is lekaptam, bár a Mikró frászt hozta rám.. Nem hittem, hogy ilyen nehéz. Nem emlékeztem rá!! Megijedtem, hogy eldobom:)

 

 

 

 

 

 

Mindkettő újra a helyén.

A többit már gyerekjáték visszapakolni:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt ez a gyöngyszem!!

Jajj de örültem neked!!

Előszőr csak mosogatószerrel, majd egy kis hidegen zsiroldóval hagytam magára vagy húsz percre.

Mostmár jó!:)

 

 

 

A tűzhely következett.

Igazi habos élvezet volt:)

Még a "gombjaitól" is megfosztottam.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És így fest ha minden a helyére kerül:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez pedig három ember szennyese, és még nincs is itt az összes mert nem ért haza még a családom többi tagja.. Kemény négy adag mosást jelent!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr841927116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása