Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ELÉG!!!

2010.10.18. 14:23 - SzappanBuborék

Címkék: munka gondolatok

Ma megint egy teljesen új tervezet kell összedobjak. 

Ugye az első tervezetem úgy adtam le, hogy komplexen minden érzékszerv fejlesztése benne volt, mert azt mondta az óvónő, hogy legyen úgy.
Utána azt mondta, hogy egyet kellet volna választanom. Újra írattatta. Na bumm!!

Másodjára leadtam ízlelésre megírva. Utána ezt is átíratta.

Azt leadtam csütörtökön. Pénteken nem mentem be az oviba.
De ma bementem. És csodák csodája..  Ma is írok, megint egyet, mert azt mondta, hogy ha már érzékszervről van szó, akkor komplexen fejlesszem az összeset.

Itt telt be a pohár!!!!!!!

Komolyan mondom, nem akarom elhinni, hogy így megszívatott. Folyamatosan szívok, főleg majd holnap mikor állítólag Ő lesz Én helyettesem (segédem). Kíváncsi leszek, hogy miben is fog tevőlegesen segíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr752380946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása