Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jelenleg

2011.07.11. 07:22 - SzappanBuborék

Címkék: természet élmények a nap

Jelenleg Tücsökéknél vagyunk. Ami röviden annyit jelent, hogy a képeket még egyelőre nem tudom feltenni az elmúlt egy hétről.

Voltunk szombaton a Balcsin, olyan jó volt. Tücsök vezetett, mert én az anyós ülésen ülve lógattam kifele a lábam. : ) Nagyon meleg volt én meg már kikészültem.. :P

Kb. olyan 12:30-ra értünk a sóstói strandra. Lepakoltunk és megcéloztuk a vizet, a térdig érő rész az elején kicsit hideg volt, de a nap végére... Húú!! Két leveskocka és meg van a vasárnapi halászlé. : )

Tücsök vett naptejet, meg egy olajat, ami elősegíti a bőr intenzívebb barnulását. : ) Persze, hogy én csak az olajat használtam. xD Tücsköt bekentem naptejjel, de Ő is szénné égett, legalább mint Én. : )

A hátam, az arcom, a vállaim, a dekoltázsom, a hasam, a combom felső része (utóbbi kettő szinte alig látott valaha napot!) Én megmondtam Tücsöknek is, azért akartam vízpartra menni, hogy leéghessek kissé. : ) Végül is csak akkor voltunk napon mikor a vízben tartózkodtunk. Máshogy meg ugye nem lehetett kibírni a meleget. :P

Ökörködtünk, szórakoztunk, pancsoltunk és nagyon jól éreztük magunkat. : ) Amint kiderült, nekem még edződnöm kell, ahhoz, hogy Tücsköt víz alá küldjem. :P

Nem éberebb, mint Én, nem gyorsabb, mint Én.. De sokkal erősebb, mint Én..!! xDD Nem sokkal az első vízbeereszkedésünk után Tücsök vett egy matracot... :D Így még a vízben is háton fekve napozhattam. : ) Minden adott volt a teljes leégéshez. : )  Kimondottan ez volt a célom, úgy hogy egyáltalán nem bánom, hogy minden mozdulatomra figyelnem kell, mert szinte minden fáj. xD

Rengeteg D vitamint kapott most a szervezetem. : ) Ahogy Tücsök is : ) Tegnap eljutottunk azért odáig, hogy bekentük egymást testápolóval, ami azért nagyon jól esett, mind a kettőnknek. Tegnap átjöttek a Lénáék is, nagyon örültem a kislánynak és most nem is hagytam békén..  és..

Megtört a jég!!!!

A rettentően szégyenlős kislány nagyokat nevetett, és megmutatta mennyire is igényli a társaságomat. Fel kellett vennem a kis huszonkét kilós csajszit és forogni, pörögni vele, vagy csak egyszerűen kézben tartani. : ) Olyan édes mikor mosolyog, de eddig még a mosolyt is sajnálta Tőlem.. Valahogy nem akartam zaklatni a közeledésemmel, úgy voltam vele, majd nyit felém, ha úgy gondolja.. De mikor átjöttek és kimentem hozzá, megláttam a kis piros-posgás arcát.. Tudtam, hogy nem fogom békén hagyni. Meg is lett a gyümölcse! : )

Ma siófokra megyünk, mert a kocsiban meghalt a hátsó fék.. Kissé elkopott és mikor Tücsök a Ferivel szétszedte akkor kicsikét széthullott.. : ( Ma meg meg megyünk alkatrészt venni, aztán egy kis szerelés és meg lesz oldva a hátsó fék kérdés.  : )

Már azt is elterveztük, hogy ha jó idő lesz és a bőrünk helyre jön kicsit akkor szerdán megint meglátogatjuk a Balcsit. : ) Egy újabb kis leégésért. :) De persze akkor már naptejjel bekenve, mert bőrrákot ugye azért senki sem akar összeszedni.

Na.. Megyek, mert Tücsök még itt horkol mellettem, de lassan kelni kell, zuhanyozni, összekészülni és elindulni. : )

Kellemes Napot Minden Olvasómnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr483056457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása