Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

21.-e

2011.09.21. 06:03 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok emlékek reggelek éjszakák

Most komolyan, Érdekes az élet. A furcsa humor benne rejtőzik, és nem átalkodik ott megviccelni, ahol csak lehet.. Szegény halandók.. Mi szegény ártatlanok! :D

Nem is tudom mi fáj igazán.. Az hogy a humor fele mindig igaz, vagy hogy ez nem humor, hanem nagyon komoly dolgok...

Na.. akkor visszakanyarodva a témához..

Ma 21.-e van! remélem nem fog semmi "sorszszerű" történni... : ) Bár ha azt veszem akkor már történt, igaz beelőzött egy nappal de nem számít. : ) AZ nem érintett annyira érzékenyen. : )

Érdekes, hogy ma végre aludni is tudtam, olyan nehéz volt felkelni... : ( Nagyon nem akartam kibújni a jó kis meleg ágyikómból.. : )
Tegnap este kikapcsoltam a mobilom, ez nálam nagyon ritka, de már kezdem észrevenni a telón, hogy belassult, baromságokat művel. Szóval kapott egy estét Ő is a pihire. : )
 
Mi történt mikor bekapcsoltam reggel...???? Kaptam egy sms-t.
Na vajon kitől jöhetett 23:19-kor?
Ledöbbenve néztem az üzi szövegére, majd elgondolkodtam, hogy pont most kapcsoltam ki és pont most kaptam az üzit.. Talán nem véletlen!?
Ezzel meg is magyaráztam mindent... :D És felkeltem! : )
 
Na lassan összevakarom magam, teszek kaját, meg vizet a mai napra.. Hátha eszek is valamit! Aztán magamat szedem össze és elindulok dolgozni... Nem fárasztó a meló, mert nem roskadok bele.. De a jobb bokám még mindig baromira fáj. : (
Beutalómmal már élnem kellene, mert a végén még sosem jutok el az ortopédiára. :P
 
Mindenkinek Kellemes Napot! : )

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr63242534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása