Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Otthon édes otthon...

2011.12.09. 02:55 - SzappanBuborék

Címkék: irodalom gondolatok

 Jelentem, hogy haza értem.. minden a legnagyobb rendben, fizikailag.. De a lelkem egy része Írországban maradt.. Itthon vagyok, de mégsem.. Miden gondolatom ott körül forog... És egyszerűen nem tudok elszakadni tőle...

Minden gondolatom, minden egyeben körülötte forog.. Terveket szövögetek és ha van egy kis gondolatnyi szünetem akkor angolozok is egy keveset, mert most ez a legfontosabb...

Két nyaklánc lóg a nyakamban és nem ok nélkül. 

"Minden pillantása feltüzelte bennem a vágyat.. Váltsam valóra az álmokat. De nem hittem benne, bennük.. A reménybe, hogy van erejük.. Csak engedtem Őket, elengedtem csillagporból szőttes kezüket.. Mit veszthetek,nem érdekelt!"

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr933449704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása