Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egyveleg.

2010.04.12. 19:40 - SzappanBuborék

Címkék: tavasz gondolatok reggelek éjszakák a nap

Hát az éjszaka mozgalmas volt.. Olyan fél kettő fele sikerült talán elaludnom, de utána meg arra ébredtem, hogy.. Utána, meg fél óráig nem tudtam visszaaludni! Éljen!!

Reggelre a biztonság esetére két ébresztőt is beállítottam. A másodikra sikerült is reagálnom.. De arra is elég nehezen!!

Aztán csak sikerült kikászálódni az ágyból.. Készülődtem szépen, lassan. Mire észbekaptam addigra, már 06:44 volt.

Az óvódában eszközöket kellett készítenünk.

Ez a nap is gyorsan elment.

De készítettem pár képet.

 1. A Brigi kajája.. Olyan jó illata volt a fasírtnak, egyből megkívántam!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Májusi Cserebogár Április tízenkettedikén. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Nekem tetszik ez a tulipán. Ki tudja mit rejtenek szirmai. Mit zárnak magukba?

 

 

 

 

 

 

 

Megjött a tavasz! Igaz, hogy egész délelött esett az eső. Szerencsére délutánra elállt, így nem bántam, hogy a reggel magamhoz vett ernyő, most sziplán csak a "nehezék szerepét" töltötte be. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr521915720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása