Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Eszméletlen II.

2011.01.28. 01:31 - SzappanBuborék

Címkék: suli gondolatok élmények a nap

Szerdán felültem két buszra, aztán mire észbe kaptam már Dunaújvárosban találtam magam! :) Hatalmas pelyhekben hullt a hó, nagyon jó idő volt.. Igazi romantikus sétákra alkalmas idő volt!!!! Igaz ez akkor valahogy fájdalmas tényként született meg benne! :( Nem baj! Felejteni mentem -mindent-.

Aztán elsétáltunk Mosómedvémmel  egy kínai étterembe, szecsuáni csirkét vettünk. :) Majd irány a 33-as koli, ahol a papírokat és belépő kártyát intéztük. Majd a 26-os koli 413/B oda pedig az iskola "A" épületén át vezetett at út.... A gyomrom, akkora volt mint az öklöm fele, alvási problémáim kissé megkeserítik minden napjaimat... Így  pihenés hiányában az idegességem még erősebb lett.

"A" épület:

Elképesztő, hogy mekkora.. És ez még csak a folyosó.. Plussz a végig üveg falu tesiterem! xD A mi iskolánk ehhez képest???? ÁÁÁ... Még az új épületszárnnyal is csak egy eléggé lepukkant kis viskó... :P Na de sebaj.. Szóval! Meg volt a kezdeti döbbenet. :) Aztán mentünk tovább a 26-os koliba. Ott sajna nem készültek fényképek, így csak a netről szedetteket tudom feltenni.. :)

A képek persze nem adják vissza teljesen az ottani hangulatot, kissé sterilnek tűnhet így, de egy fiús szobát lefényképezni??? Nem tudom mi lett volna nagyobb baj.. A Jar melletti tequilás üveg, vagy a pillanatnyi felfordulás amit megérkezésem okozott!! :)

Feri masszívan játszott... Remegett kezem lábam az idegtől.. Fhúú!! Aztán megesett a találkozás, és most nem csak tizenöt percben. :) Beszélgettünk, lassan kezdett oldódni a kezdeti feszültség bennem. Az elején még kissé esetlennek éreztem magam, de hamar sikerült ezt is legyűrni.. Kb egy félóra telt el és befutottak a Diáék is. Nagyon aranyosak voltak. :) Az eberek jöttek-mentek, szinte öt percenként kopogott valaki.. :) Mindenki a vizsgákra készül, ezért hol az Attilát, hol a Ferit, hol a Diát rabolták el egy gyors feladat megoldásra. Fő az összertartás!! És az van itt dögivel!!!! :D

Voltunk Seregélyesen Mosómedvével! :) Képek lentebbi bejegyzésben! :) Nagyon élveztem, Újváros fele már Én vezettem... Idegen kocsi, díízzzeelll.... ÁÁÁ!!! Harminc kilométer volt csak, de jól ment és nagyon élveztem!!! :) Délután filmet néztünk a Diáéknál.

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!! Charlie...... JJJJuuuuuujjjjjjjjj!!!!!!!!! Feri olyan kis piszok volt. Suttogva...: "Ne menj arra.. vagy Segítség... vagy Charlie??"   Halálfélelmem volt szabályosan!!! A mellettem lévő Mosómaci szerintem a bal fülére enyhe halláskárosodást szenvedett.. :) Szegény!! A szomszédból is átkopogtak, hogy minden rendben van e.. xD

Este jagermeister-t ittunk, tequila, meg egy félüveg sör.. Röviden ennyi, volt a számlámra írható!! :) Nagyon jól éreztem magam, igaz kissé megártott, nagyon mosolygós lettem utána.. :) Igaz.. Volt az estének egy igen csak durva része.. Szerencsére nem  kellett csalódnom a kis csapatban!!  Ezt köszönöm! :)

Aztán olyan kettő fele visszamentünk a koliba és jó éjszakát... A reggel gyilkos volt egyeseknek... Mint egy nyolcvan éves öreg.. xD
Délután 13:15-kor indultunk el haza. A városban is kipróbálhattam magam.. :) Nagyon élveztem és nem voltam balfék.. :) Mondjuk Édesapukám meglátott minket, Édesanyukám pont akkor telefonált mikor vezettem.. Szóval mindkét szülő friss iziben tudta meg, hogy én vezetek.. :P   xD

Egy mondattal összegezve:

Szeretném megköszönni a szüleimnek: akik elengedtek;

Szeretném megköszönni a barátoknak: akik mellettem álltak;

Szeretném megköszönni az Égieknek: akik odafele kísér-tek, -tettek!

Képek:

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr882619966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása