Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mosoly

2011.02.02. 14:01 - SzappanBuborék

Címkék: fájdalom gondolatok emlékek hit

Nem tudod mekkora érték. Nem tudod, milyen csoda születik meg minden mosoly alkalmával Benned és abban akire rámosolyogsz.

Semmit sem jelent igazából, mégis olykor életmentő.

Mikor sírni tudnál, aztán jön valaki, aki mosolyt csal arcodra és úgy születik meg az első könnycsepp..

Máris jobb a kép! Olyan mintha örömödben sírnál.. :)

 

Aztán, ahogy múlik az idő érzed majd, hogy fakulnak az emlékek.. Könnyebb lesz a mellkasod, nincs az a nyomó, fujtó érzés..

Vagy ha mégsem, az se baj.. Mert a rádióban is új zenéket játszanak. A barátok is változnak, vagy bővülhet a körük. Új élmények és emberek várnak Rád.

"Én kezet nyújtottam, mikor mindenki hátat fordított neked. És rugdostalak, hogy állj fel, mikor mindenki elfelejtett.

Én melletted álltam kérés nélkül, mert akinek könyörögtél feléd se nézett.. Nem kértem semmit cserébe, csak hogy engedj közel magadhoz.

De úgy látszik.. Mintha a víztől kérnéd, ne legyen nedves!

Szíved csak éppen hogy nyitva van előttem, és érzem, hogy záródik újra ajtaja..."

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr942633370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása