Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy kis humor : )

2011.03.02. 14:53 - SzappanBuborék

Címkék: hírek érdekességek

Csöngetnek. A vő kinéz. Ott áll az anyósa két nagy bőrönddel a kezében. Ajtót nyit.
– Fiam, itt maradhatok egy ideig?
– Ameddig csak akar, mama – azzal becsapja az ajtót az orra előtt.
 
A beteg férjet megvizsgálja az orvos, majd négyszemközt így szól a kint várakozó feleségéhez:
– Asszonyom a férje csak akkor gyógyulhat meg, ha leszokik a dohányzásról.
– Le fog szokni – mondja az asszony.
– Igen, de ehhez rettentő erős akarat kell.
– Ne aggódjon doktor úr, nekem rettentő erős akaratom van.

– Minek örülsz ennyire, öregem?
– Családi örömök elé nézek.
– Nocsak! Gratulálok! A feleséged gyermeket vár?
– Dehogyis. Csak elutazik két hétre az anyósommal.


– Mit tesz az angol, ha hullik a haja?
– Elmegy a patikába, és vesz egy üveg hajnövesztő szert.
– És mit csinál a skót, ha megkopaszodik?
– Eladja a fésűjét és a hajkeféjét.


– Tegnap délelőtt váratlanul hazamentem és rányitottam a feleségemre.
– Na és?
– Képzeld el, ötévi házasság után... most először ...
– Megcsalt?
– Ugyan már! Letörölte a port a szekrény tetejéről!

Két barát találkozik a pályaudvaron:
- Mit csinálsz te itt?
- Elkísértem az anyósomat a vonatig.
- És mitől kormos az arcod?
- Megcsókoltam a mozdonyt induláskor.

A szülész kérdezi az ifjú anyát:
- Asszonyom, a boldog apa kint várakozik, beengedhetem?
- Jézusom, dehogy! A férjem bármelyik pillanatban megérkezhet!

Három barát beszélget a kocsmában:
- Képzelkétek, szerintem a feleségem megcsal egy villanyszerelővel!
- Ugyan már, miből gondolod?
- A múltkor az ágy alatt találtam egy csípőfogót.
Mondja a másik:
- Az semmi, az én feleségem egy rendőrrel csal meg, mert egy gumibotot találtam az ágy alatt.
Erre a harmadik:
- Tudjátok, nekem az a gyanúm, hogy a feleségemnek viszonya van egy lóval.
- Na, ne viccelj már! Miből gondolod?
- A múltkor egy zsokét találtam az ágy alatt...

A fiatal házaspár hazaérkezik a nászút után:
- Felmegyünk csinálni? - kérdezi férj.
- Pszt! - mondja a felesége - minden szomszédunk tudni fogja, mit akarunk csinálni. Ezek a falak papírvékonyak. Ezután valami kódot kell kitalálnunk, ha csinálni akarjuk. Például mit szólsz ahhoz, hogy "nyitva hagytad a mosógép ajtaját?"
Így éjjel a férj megkérdezi a feleségét:
- Nem hagytad nyitva a mosógép ajtaját?
- Nem, biztos vagyok benne, hogy becsuktam - válaszol az asszony, ezzel a másik oldalára fordul, és elalszik.
Reggel, amikor felébred, oldalba böki a férjét, és azt mondja:
- Azt hiszem, mégis nyitva hagytam a mosógép ajtaját. Akarsz mosni?
- Nem, kösz - mondja a férj - kevés ruha volt, úgyhogy kimostam kézzel.

A féltékeny feleség talál egy telefonszámot a férje zakójában. Tárcsázza, és belevisít a kagylóba:
- Mindent tudok!
- Akkor miért hívta a tudakozót? - hangzik a válasz.

- Holnap megfőzöm életem első ebédjét! Mit szeretsz a legjobban? - kérdezi az ifjú feleség a férjtől.
- A vajas kenyeret - válaszolja félénken a férj.


A bérház egyik lakásában egyedül él az idős Kovács néni. A szomszédasszony
állandóan azzal hozakodik elő, hogy miért nem keres magának már egy jóravaló férjet.
- Minek? - kérdez vissza Kovács néni. - Hiszen van egy kutyám, egy papagájom és egy macskám.
- De hát ezek mégsem pótolhatnak egy férjet.
- Már hogyne! A kutyám állandóan morog, a papagájom káromkodik, a macskám pedig az egész
éjszakát házon kívül tölti.

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr22704232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása