Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Balatonföldvár

2011.07.30. 22:49 - SzappanBuborék

Címkék: idézetek gondolatok emlékek élmények

Egy- két kép rólam, még otthon készültek.

Nekem tetszik. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem szereti ha fényképezem. Pedig én Szeretem.. és nem csak fényképezni. : )

Hideg volt és fújt a szél, jó volt a karjaiba bújni. :$

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy kávét valaki? Bár a pult mögött volt egy hütő, tele 'jégerre' 'redbúllall'. xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Nem számít semmi sem, csak a mosolygás! Ezt nem szabad elfelejteni, mert aki elfelejt, hogy kell nevetni, felszabadultan mosolyogni, akkor Önmagát felejti el."

"Arcod mosolya
Pisztrángjáték a fényben.
A szívemig ér."
(Ráduly János)
 

 

Fura mód nem csak nekem volt déjá'vu érzésem. Nem is baj, nem árt ha néha felvillannak képek, érzések a múltból. Nem is az érdekelt igazán, hogy fura érzésünk van mind a kettőnknek, hanem, hogy miben más a mostani helyzet a régihez mérve.

Ha számot kellene vetnem, röviden annyi is elég, hogy nem bánok semmit, semmit amit megtettem, mert Én megtettem és bárkinek a szemébe nézek.

Mondjam azt, hogy felhőtlenül boldog vagyok?! Van egyáltalán olyan, hogy felhőtlenül boldog? Szerintem nincs és Én sem vagyok az, mint ahogy senki sem az. Valami mindig hibádzik, valami sosem kerek, valami mindig máshogy alakul, mint, ahogy szeretnénk. Én már azzal is megelégedek, hogy nem áll minden a feje tetején.. Hiszen az apró örömök tesznek minket alapjában boldoggá. : ) Nem de? :P

Igyekszem minden napot megbecsülni, amit vele tölthetek, hiszen már nem sok van hátra. A nélküle töltött éjszakákat virrasztással töltöm, mert nem tudok aludni, ha nincs mellettem. Nem tudom mi lenne a jobb.. Most tartani egy hét szünetet: Én otthon és Ő is otthon. Vagy majd ha szeptemberbe visszamegy suliba, akkor a "muszáj törvényt" könnyebb lesz elviselni?!!

Néha megrémülök, ha eszembe jut, mindjárt augusztus és utána szélsebesen ide érnek az emberes hónapok. És utána?? Mi lesz Vele, Velem.. Velünk?

Mindegy! Vissza a képekhez. : )

"A szerelem képes arra, hogy egyszer megérintsen és egy egész életre megmaradjon." (Titanic)
 
"A szerelem mint az évszakok, mindig változik, ám az amit mi érzünk soha el nem távozik!"

 

"Te nem félnél valakit annyira akarni, hogy már minden más mindegy legyen az életedben?"
(Laurell Kaye Hamilton)

"Ne adj fel valami fontosat, csak, hogy megtarts valakit, aki azt sem képes kimondani, hogy szeret."
(Sarah Dessen)

"Csupán egy századmásodpercig habozik. Előrébb hajol és rátapasztja a száját a számra. Kikapcsolódik az egész világ, eltűnik a hold, az eső, az ég, felszívódnak az utcák is a semmiben. Csak ketten létezünk a sötétségben, élve, létezve, elevenen."
(Lauren Oliver)

"Szerelmes volt. Szerelmében feloldódott, mert szeretett, nem pedig szeretetet keresett. Én is. Mert nem szeretetet kerestem - szerettem. Ezt kaptam tőle ajándékba. A lénye úgy fürdött a létben, mint más a tengervízben; ahogy másra a nap zuhog, úgy állt a szerelemben."
(Gyurkovics Tibor)

"Ma sokkal csöndesebben szeretem, de ugyanúgy képtelen vagyok másra gondolni."
(Paulo Coelho)
 

 

 

Döglött.

Uhh.. -.-'

 

 

 

 

 

 

 

 

Madárberkenye. Ezzel dobáltuk egymást még általánosban.. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr53112699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása