Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Dunás Képek

2011.09.15. 10:57 - SzappanBuborék

Címkék: élmények reggelek éjszakák a nap

Már összeállt minden. Rendben leértünk, a többiek feljöttek a partról. (Vasárnap)

Neki láttunk a kaja csinálásnak... (Hétfőn) A bibi csak az, hogy első nap nem csináltam képeket így a másnapi pöri az első kép a két napból.. :D Ez pedig a megterített állapotba került asztal :) A képen Zoli, Erzsó, Tomi, Laci, Kis Kardos Testvér (Zoli) és Cila.

Tomi csak lazán hátra lesett, Erzsó édesen mosolyog, Ákos pedig meri a pörit. Fogadott Apukámmal. : ) A Mi Petinkkel.

Tomi, aki a látszat ellenére bivaly erős, meg a nagy, meleg szívű Cila. : )

A kedves kis Erzsóm. Nagyon egy tündéri kis csaj. : ) A háttérben Cila figyel... : )

Pakolás és készülődés ezerrel... Az asztalra ráhajolva Apukám.. Leülés fázisában Cila, félig kitakarva Erzsó, ujját nyalogatva Ákos.

Erzsó meg Cila már elfoglalták a tüzőállásukat.. :D

Nagyon egymásra találtak ezek ketten... Jajj de Édesek! :D

De látom Tomi irigykedve pillant rájuk... : )

A csapat egy része összekucorodott az asztalnál, megy a kupaktanács... Puccsot szerveznek!!! Erre megesküdnék. xD

Az Én Fogadott ÉdesApukám... Olyan serény volt a konyhában ez alatt a pár nap alatt, hogy a lányokat is kenterbe verte. : )   Ez a kép olyan Petis lett. : )

Az én fényképezgetős, nagyon jó fej Zoli barátom, akivel együtt mentünk Józanító sétára.. :D

A hátsó lépcső.. Ezzel jutottunk az emeletre...

Nagyon otthonos volt a házikó, élveztem ezt a pár napot. : ) Mindenki elengedte magát, lazák és nagyon kemények voltunk egyszerre... :D Főleg, mikor jött Apukám és: Na menjél csak sétálni! xD

Az emeleten aludt, Dia és Attila, másik szobában Zoli, Feri, Tomi, a másikban Zoli és Apukám a kanapén Laci. : )

A lenti szobákban aludt Dani egyedül, a mázlista!! :D  Másik szobában Cila, Erzsó és J-ügynök. :) A másikban Ákos meg Én.

PÁR KÉP AZ EMELETRŐL.. nem sok készült itt.. A konyhával egybe van egy előtér, melyben egy kanapé is van, ebből az előtérből nyílik a három szoba, melyből kettő volt két ágyas. :) Amelyikben Attiláék aludtak, azon csupán ajtó nem volt...

Egy szerencsére elhúzható függönnyel volt megoldva  a helyzet, ugyanis e szoba elött volt a mosdó meg a fürdő is harmonikás ajtóval.... xDDD

Zolika is kattintgat de még a mai napig nem küldte el nekem a képeit... A kiisss piiiissszzzok, pedig megígérte.... :D

  A kocsik az udvarban, persze úgy hogy kettő még kint áll a ház előtti parkolóban.

Na itt van a grill asztal amit ugyan nem használtunk, de jó hogy volt.  : )

Közben minden vizes és kevésbé nedves ruhadarabot kipakoltak a gyerekek a ruhaszárítóra... Nekem eszembe se jutott volna, hogy előszedjük a sarokból... : )  De Laci kreatív volt, legalábbis azt hiszem Ő volt az ötlet gazdája... :D

Van egy Zoli... Napszemüveg mögé bújt a kis Kölyök... :D

Na igen... Ez négyönk pohara volt. Tomi, Zoli, Kölyök és Én.  : ) A kísérő energiaital személyében mindig jelen volt, és kézből kézbe járt.... :P  Tomi masszívan vigyázott mindenkire, hogy eleget igyunk... : ) Egy időben üveggel a kezében ment földszintről emeletre, emeletről földszintre. : )

Igaz ez a kép már a Tesco meglátogatása után készült, de mikor megérkeztünk első nekifutásra sem volt kevesebb a pia.. : ) Igaz, ez a kép csak harmadjára sikerült mivel kedves Zoli barátom is fényképezett, csak hogy vakuval... : ) Az én másik két képem meg rendesen csíkos lett, mint egy zebra.. :D

Egy Egri Bikavér, amit Feriék hoztak magukkal... Igazi értéket képez már! Asszem 86-os évjárat lehet.. Nem vagyok benne biztos, sajnos a képen meg nem kivehető... :(

Na ezt csak kicsiben mertem kirakni, mivel a Kardos testvérek egyik felének tele a szája, a másik meg a nyelvét nyújtogatja.. :D

Nekem is pont kaja közben jutott eszembe fényképezni, mondjuk így utólag nem is bánom, hogy ezt tettem, mivel nincs még egy olyan kép, amin ketten együtt vannak.. : )

 

Erzsó és Cila a kajával, Tomi még most is a piával van elfoglalva!! :DD 

Este minden rendben volt. Készülődtünk azért már a másnapra mivel, tudtuk, hogy reggel pakolás cuccolás.. Ja Diáékkal szobát cseréltünk, mert nem tudott aludni szegényke a Lacitól... Mondjuk ezt meg is értem!!!!!! :D

Laptopon filmet néztünk.. Laci felébredt.. Bele zendített az éjszaka csendjébe.. xDDD Nem volt kispályás a történet. :D De nekem bejött... Bár mikor hajnalba kimászott wc-re... Ott is érdekes hangokat hallatott... xDD Mint egy barna medve!!! :D Úgy morog!!! Olyan mély hangja van, hogy a suttogásra képtelen... De szerintem még a halk beszédre is. Ezer közül is megismerném. : )

A másnap reggel sem volt egy egyszerű menet... Belekapaszkodtam a fogkefémbe, a Kölyök kint aludt az előtérben, az Ő helyén meg a Laci. : ) Felébredt, lementünk, fogat mostunk.. Illetve, elsőre nem sikerült mivel Tomi megígértette velem, hogy reggel együtt iszunk egy jó reggelt páleszt! : )

Megittuk és utána mentünk fogat mosni..... Nagyon kellett!!! Nem bírtam elviselni a pálesz szagát sem, még most sem értem, hogy csúszott le reggel 07:30-kor a pohárka.. xDD

 Reggeli az utolsó nap reggelén... Én persze egy falatot sem tudtam enni, inkább csak üdítőztem. Feri nagyon éhes lehetett, Attila éppen vadászik, Ákos pedig már szerintem valami rendet próbál varázsolni. :D Nem túl nagy sikerrel... :D

A következő képen még mindig a rendrakás folyamata látszik, de ha jobban megnézzük a képet egy Ismeretlen Ismerős bukkant fel a jobb sarokban.. Ő a J-ügynök. : ) Nagyon-nagy party arc... : ) Jó fej és kaja közben rám kacsintott, én meg vissza.. : ) Hiába a szemrángás fertőző... xDD

 

Ezt a képet megint csak kicsiben mertem kitenni, mert Ferencünk eszik... Kölyök meg pózol.. :)

Kép címe: Pózolj evő tesóval! :D

A rendrakás a ház átadása után még lement a csapat fele fürdeni, volt akinek időben haza kellett érnie. Így csak Attila, Dia, Feri, a Kölyök, Zoli, Dani, Ákos meg Én.

Fürödtünk, elvoltunk. Dia, a Kölyök meg Én a vízben Többiek  a parton beszélgettek. Aztán kifeküdtünk a Kölyökkel a napra, megszáradni, de ha Dia nem jött volna oda, akkor szegény Öcsike le is égett volna. Én nem mert már eleve volt egy alap színem, de Ő a kis hófehérke.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr683228865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása