Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Éjszaka és Reggel..

2011.09.17. 10:06 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok reggelek éjszakák

 

Éjszaka felébredtem, pontosan 02:51-kor. Mondanom sem kell, hogy mennyire is örültem én ennek.. : (  Minden bajom volt hajnalban... Igyekeztem visszaaludni, ami sikerült szerencsére..
 
Jajj tegnap este megint beszéltünk, én meg kiborultam, mint a bili... Komolyan mondom néha még saját magamon is nehéz kiigazodnom. : (
 
Olyan erős hullámvölgyeim vannak, hogy azt nem lehet szavakkal kifejezni... Egyszer fent egyszer lent... Ezzel még nem is lenne bajom.. De ez percenként fordul bennem.. Mintha arra hajtana az agyam, hogyan hánytasson meg minnél hamarabb....
 
ÁÁ!!! A szüleim is adják az instrukciókat... Nem kis gőzzel! -.-'
No comment!!

 

Reggel érdekes (lelki)állapotban ébredtem, mintha nem is Én lettem volna... Nem sok idő telt el és magamra találtam, majd a telómért nyúltam és tettem egy idézetet fészre... Majd telefonáltam egyet.

Aztán nagy nehezen de elindult ez a nap is... Elvileg ma szüretelnénk, de Édesapukám mondta, hogy előbb megnézi, hogy kiderüljön mi lesz a sorsa a szőlőnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr63233529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása