Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Álom

2011.12.11. 07:38 - SzappanBuborék

Címkék: emlékek éjszakák

Minden összefolyt.. Alig emlékszem, hogy mit mondtam... De az amit éreztem, mikor rám nézett, mikor láttam, hogy mondani készül valamit, mikor sóhajtott, mikor minden egyes perc várakozással telt..

Mint egy gyerek aki a büntetésre vár, mert rosszat csinált. Csak hallgattam, hagytam hadd korholjon, hisz megérdemeltem.. Magamban mégis reménykedtem, hogy elhallgat talán meghallgat, de nem tette.. Csak mondta, mondta,mondta és mondta...
Aztán egyszer csak lendült a keze, már előre láttam mire készül, de nem védekeztem. Engedtem,könnyek sem fakadtak belőlem, ám mikor újra ránéztem éreztem, hogy daccal a pillantásomban még mélyebbre döföm a szívében a kést..
Nem szólt már semmit, két keze a semmibe lógott, tekintete hirtelen üres és fagyos lett, teste merev a görcstől.. Megöleltem, mert mást nem tehettem... Ütésének helye égetett, felperzselte a bőröm.. Éreztem, ahogy jég hideg keze végig siklik a hátamon, lassacskán karjaiba font, nekem pedig még a lelkem is fázott..  Szabadulni vágytam volna, de nem eresztett.. Szorított, ahogy csak bírt én pedig alig kaptam levegőt..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr843454682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása