Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Éjszaka

2011.12.12. 08:10 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok reggelek éjszakák

Éjszaka sikerült aludnom, álmodtam is. Röviden ennyi legyen elég! Reggel mikor felébredtem, azt se tudtam fiú vagyok e vagy lány. Nehezen találtam magamra és most még a zene sem igazán segített!!! De aztán sikerült.. Felkeltem és kicsit összepakoltam a szobámban. : ) Nem volt nagy rendetlenség, de fő a megelőzés. :D

Van néhány dolog amit el kellene ma intéznem, de nem vagyok benne biztos, hogy sikerülni fog, de nem is akkora baj, mert a hetem ezekre a dolgokra van rászánva. Egyik sem életbevágó, na jó talán egy de abba se halok bele ha nem ma intézem el..

Istenem, szánalmas mikor az ember az elkerülhetetlent halasztgatja... De azért én adok neki még vagy két napot, mert holnap Nagydorogra megyek, így délelőtt nem fogok tudni bemenni az eredményeimért. Nem baj, van még nap a hétből.. :P

Lemegyek és végig pásztázom a lakást igen komoly zene kíséretében. : )

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr623457056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása