Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Húsz percel tovább..

2010.03.21. 08:35 - SzappanBuborék

Címkék: tavasz reggelek

Mai reggelen nem üldözött a vágy, hogy felkeljek. Csak feküdtem hallgattam a madarak énekét, két karom fejem alatt, szemem a plafonra szegezve.. Nem jártak semerre a gondolataim. Mint egy karámba fogott ménes.. :)  Csak egyszerűen voltam, és jó volt így.. Békében, nyugalomban.

Aztán szépen lassan mégis csak megmozdult valami és felkeltem. Így is húsz perccel tovább aludtam. :)

Az erkélyre kilépve jöttem rá, hogy ahogy múlik az idő már nem lesznek olyan zord hidegek a reggelek. Elég lesz csak kis kardigán. A verebeim eltűntek.. Legalábbis kint tartózkodásom alatt nem láttam, nem hallottam őket.

Brúnókám olyan édesen nézett fel rám. Mint egy kisgyerek aki az édesség bolt kirakatán át nézi a szebbnél szebb színes cukrokat, nyalókákat.

 

“Békét nem hozhat neked semmi, csak önmagad.” (Dale Carnegie)

 

“Az összevisszaságban találd meg az egyszerűséget, a hangzavarban a harmóniát. A nehézségek közt mindig ott van a lehetőség.” (Albert Einstein)

 

 

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr661855967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása