Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új élmény..

2010.03.24. 14:59 - SzappanBuborék

Címkék: tavasz élmények a nap

Ma korival mentem suliba, a baj csak az volt, hogy sokkal korábban értem be a városba.. Volt egy kis időm -majd 2,5 óra- korizgattam a környéken, aztán a sétáló utcában egy padra leülve, kezdtem majszolni, a " már megkenni nem volt időm" szendvicsem.. :)

A mellettem lévő padon egy szerelmes pár ült, szemem sarkából láttam be nem áll a szájuk, bújnak egymáshoz s gyengéden, kultúráltan csókolóznak. Őszintén bevallva jó érzés volt rájuk nézni, ami még engem is meglepett.. Ugyan a fejem az ellenkező irányba rántottam, nehogy azt higgyék kukkolok.

Mint utólag kiderült nem volt akkora baj, hogy lemaradt a vaj.. :) Nem egyedül ettem, sőt a végén már nem is Én ettem.  :) Szárnyasok csatlakoztak hozzám, az elején bizonytalanul közeledtek, majd mikor bennem is tudatosult minek jöttek, mire várnak már nem bizonytalankodtak.. :)

Nagyon élveztem, nem is emlékszem mikor csináltam utoljára ilyet.

Pár "Női" tagjának nagyon tetszett a dolog, oldalra pillantva láttam széles mosolyát és a "Férfit" aki, úgy nézett erre a lányra mint a föld utolsó, még létező csodájára.           

Fura, de majdnem olyan érzésem volt, mintha az Ő Boldogságuk kicsit engem is azzá tett volna. 

A madarak a legapróbb rendülésemet is megérezték, azt is mikor lelöktem a telefonom a lábamról. Megriadtak és messze repültek, de pár percel késöbb ismét etethettem Őket. :)

És volt Egy amelyik, nem ijedt meg a fényképezéstől sem :) Pedig látta mire készülök :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr601865252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása