Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jóó..

2010.11.01. 16:20 - SzappanBuborék

Címkék: munka gondolatok élmények

Itthon vagyunk végre.. Kicsit megnyugodtam! De előtte volt mit tenni- venni..

Mindent lepakoltam a konyhapultról és letakarítottam. Felporszívóztam az egész lakást, port töröltem, pakoltam..

Vasárnap, hajnali négykor keltünk, majd nem sokkal később indultunk is.

Rendbe raktuk a Moszat Édesanyukájának a sírját. Pedig nagyon nem nekünk kellene. Én pl. nem is ismertem, de mondtam Édesanyukáméknak: Nem viszünk egy mécsest? Gyújtsunk egyet, ki tudja ki volt nála?!

Ültettünk viárgot is. Gondozatlan volt a sír, mintha senkije nem maradt volna, aki gondozhatná..

 

A két szememfénye!!Olyan ennivalóak:)

Az első Képen a Kis Eszterke 3,5évesen a másikon pedig az 5 éves Patyika. :) A temető után egyből hozzájuk mentünk, volt ám öröm.

Nem vagy csak alig tudtam betelni velük. Nagyon picik voltak, mikor utoljára találkoztunk.. :( De most volt együttjátszás, birkózás, bújás, csiklandozás. :)

Patyi mondta az anyukájának: "Nekem az a néni tetszett aki bent volt velünk a szobába, és együtt játszottunk!" Ez a néni én lennék:)

Aztán átmentünk Ica néniékhez, ott is marháskodtunk egy sort. Összejött a család egy része! De nagyon jó volt, élveztem minden percét!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr242413871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása