Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vendégségben

2011.05.31. 10:49 - SzappanBuborék

Címkék: élmények éjszakák a nap

Tücsökéknél vagyunk! : ) Tegnap voltunk meggyesen, Tücsök megmutatta, hogy régen mi is volt az Édesapjáééké.

Kissé már elhanyagolt a terület, gizes-gazos.. De az a panoráma!!! A bökkenő csak az volt, hogy nem tudtam fényképeket készíteni, mivel a kis szemét csutkára lemerült.. :/

A pihenés kedvéért elhoztam magammal az államvizsga tételeimet, de hát nem hiszem hogy sok lehetőségem lesz rá átnézni.. : )

Mivel tegnap is sikerült lekerülnünk Fokra... Lillának volt 29.-én szülinapja, számomra döbbenetes módon még csak a huszadik.  Nem hittem volna, hogy két évvel idősebb vagyok nála. :O

Na mindegy éjfél környékén le is értünk, én vezettem. Nem mentem gyorsan mert beszari csapat ült a hátsó szekcióban.  : )

Gábor, Ricsi, Lilla, anyósülésen Tücsök, Én meg a volán mögött. Élveztem a vezetést, miközben üvöltették a zenét, énekeltek, kiabáltak, ökörködtek és állatkodtak. : ) Kitérőként megjegyezném, hogy ez hazafele még rosszabb volt, mivel agyvérzést kapott a két csávókám, a ló elszállt velük, Ők meg megállás nélkül röhögtek!!! xD

Akkor vissza a még oda úthoz..  : )

Néha, komolyan olyan érzésem volt, mintha az állatkertben a kismalacokkal zártak volna össze.. xD

Sikerült megérkeznünk, ettünk egy gyros-t, majd a Mecki-be mentünik, onnan meg a Tescóó-ba.. xDD És hinnéd, hogy mind a három helyen kaját vettek??? :D Nem tudom, mekkora gyomruk van, de senkit sem kell félteni.

Lilla, tőlem egy fél fejjel alacsonyabb és kb. 45-50kg.

Gyros, pillecukor, kóla, cigi. : )

Mondanom sem kell, hogy pusztán ennek a látványába is belefájdult a gyomrom.. :D   Azt nem tudom, hogy mikor indultunk a nagy kajázás után, de azt sosem felejtem el, hogy Gábor, majdnem behányt a kocsiba és kb. fél háromra értünk haza a házhoz, mert negyed háromkor még rendőri igazoltatásunk volt..  : )

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr482945538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása