Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011. 06. 10. - 14.

2011.06.15. 09:57 - SzappanBuborék

Címkék: munka gondolatok élmények a nap

Nagyon mozgalmas volt a hétvége.. : )

Képek:

 

 

 

 

Csabi a műmelleivel. :)

 

 

 

 

 

 

 

Tücsök vezet, én pedig hülyéskedek. : )

 

 

 

 

 

 

 

Megint a Csabi. : )

 

 

Komolyan mondom teljesen megzizzent. :)

Nagyon szerelmes a kis lüke.. :$

 

Valami az ölébe borult... macska konzerv..

Nem lehetett kellemes érzés! xD

 

 

 

 

 

Szóval addig- addig szórakozott a konzervekkel míg az ölébe borult. Jó volt.. : )

 

A mamámék eljöttek hozzánk szombaton, mivel pénteken megérkezett a rendelt fa.. segítettek betermelni. : )

Édesapukám, Édesanyukám, Tücsköm, Papám, Mamám, a szomszédból Gyula és Gyuribá.

Ja meg persze Én is ott voltam! xD

Nem mondom, hogy nem segítettem, de azért meg nem szakadtam.. De meg is beszéltük Édesapukámmal meg Tücsökkel, hogy nyáron leszünk nálunk, Télen pedig Tücsökéknél... Tücsök csak mosolygott és nem problémázott a dolgon. : )

További képek. : )

Mindenki egy talicskával nyomta. Édesapukám volt aki "csak" beforgatta, igaz Ő meg reggel 05:15-kor lelépett disznóvágásra a Gyulabáékhoz. Szóval nem volt egy egyszerű nap ez a szombat. Egyesek meg a Balcsin  lógatták a lábukat. : )

 

"Kéz a kézben, jóban és rosszban.

Hiszen nem csak akkor szeretlek, mikor meglepsz valamivel,

vagy elmegyünk pihenni kettesben,

vagy mikor megengeded, hogy vezessek... Kecskét kötélen!

Hanem mikor reggelente  "nyűgösen" ébredsz mellettem, mikor könyörögnöm kell: Kelj fel!! : ) Mikor már a hajam tépem a dolgaidtól!!!! De Te még csak tovább és tovább mondod a magadét.."

A konyha a feje tetejére állt..

Volt itt minden..

Édesanyukám már kora reggeltől főzött, készült, hogy a munkás embereket meg tudjuk vendégelni, ahogy azt illek.

 

A disznóvágásról rengeteg hús jött haza.. Azt se tudta az ember hirtelen, hogy hova is tegye.

Bár mondjuk az állatállomány ezt nem bánta, Rafi rögtön kapott valamit, ahogy Pati is.

 

 

 

 A Kis Patkányok... Azért nem is akármennyire rafináltak ezek a macskák... Húúú..!! Komolyan mondom néha kiakasztanak,a  hülyeségeikkel , meg amikor utánuk kell mászni a kazánházba a kazánon keresztűl... xDD

Azért az nem volt semmi, a kazán tetején csücsültem és néztem, hogy játszanak a seprűvel... magasról tettek rám.. Amikor pedig, mondtam Édesanyukámnak, hogy a Pati is itt van bent, akkor ilyet szól:

-Akkor ő vitte be oda a kölykeit, akkor hagyd ne szedd ki onnan Őket!

Mondhatom kicsit sem érzetem magam hülyén.. xD

 

 

 

 

Az innivaló is megvolt! Mindenkinek volt egy üvege, nekem meg csak egy 1,5 L-es jutott!! xDD

A fenébe! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindenki keményen dolgozott azért, hogy minnél hamarabb végezzünk!

Ám ugyan akkor valakinek pihennie is kellett.. xD

 

 

 

 

 

 

 

 

Megterítettünk, de az ebéd még a gázon gőzölgött...

Annak dacára, hogy nagyon komoly fizikai megterhelésnek volt kitéve mindenki, senki sem akart igazán enni.

Mondjuk hozzá tartozik, nagyon meleg volt. Kivétel nélkül mindenki leégett...

Így érthető ha a folyékony dolgok sokkal kelendőbbek voltak és jobban csúsztak. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Őkelme! Nagyon laza! :D

A mamámékat haza vittük Tücsökkel. Kaptunk krumplit, zöldség ződjét'..  xD

Aztán elindultunk haza. : ) De visszafele bementünk a tecó'ba, mivel kitaláltuk, hogy pille cukrot akarunk kint sütni.. Mondhatom jó ötlet volt! : )

Eléggé ferdén sikerült beállnom. : )

Tücsök mondta is, hogy jó legalább nem áll mellénk senki. De mikor ezt meláttuk... Hát nem mondom.. Nem tudtam, hova forduljak a röhögéstől. :D Nem vártuk meg, de fogadni mertem volna, hogy ez egy szintén női sofőr volt. : ) Aztán mint kiderült, nem mentünk ki tüzet rakni és pillecukrot sütni... Megoldottuk ezt bent gázon is.. xDD Kissé gyúlékony dolog ez a pille, kegyetlen gyorsan lángra kap és nagyon könnyen lecsúszik a nyársról. : )

Szóval az amerikai filmekben a camping alatt, égő pillecukorral felgyújtott sátrak igenis valóságosak.. xDD

  Ez a kutya eszméletlen pózokban tud kifeküdni. :D És mint kiderült lehet, hogy be tud tépni a virágföldtől. xDD

Vasárnap sem úsztuk meg a melót. Fa hordás, virágok átültetése, kotnyeles kutya, édes kiscicák. És mindehhez nagyon meleg párosult... Őszintén bevallva és pihentem mindenki helyett. :D :$

De a lábam nem lógattam, mivel egy lépcsőfokon volt. : ) Édesanyukámnak azért segítettem, ne egyedül kelljen csinálnia. : ) Tettem fel egy képet magamról, persze csak nagyon kicsikében. A csúnya dolgokat nem kell reklámozni. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Virágok. Szépek!

: )

Sok a meló és mindenki fáradt. Kegyetlen meleg volt. :/

 

 

 

 

Csináltunk Tücsökkel vacsorára palacsintát.. Kicsit sem voltam éhes, ahogy készült úgy ettem! Nagyon oda voltam már úgy ettem volna valamit, de sosem tudtam, hogy mit. Az ebédem három-négy korty tej volt, szóval már éhes voltam olyan 18:30 fele. : ) Nagyon jól esett, főleg isteni fincsi barack lekvárral. : ) A mamám nagyon érti, hogyan kell ínycsiklandó lekvárokat készíteni. : ) Mellé még csipegettünk egy kis pillét. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hétfő reggel nagyon nehézkes volt a kelés. Szinte alig ettünk valamit, mivel délhez közeli időben keltünk fel. : ) Amúgy is eléggé érdekes látvány fogadott minket. Rafi aktivizálta magát és kiszedte a kukából tizenkét tojás héját...

A hülyeség látszólag halálos is lehet és állítólag mindennek van egy határa. Hát ha halálos nem is de nagyon a közelibe mozog az érték.. xD Mint, ahogy az is édes mindegy van e határ vagy sem. Legalábbis szerintem, mivel van útlevelem. : )

no comment.. :D

 

 

Az egyik Maci megszült, a másik megszületett, egy másik elkapott egy kacsát.. Volt minden itt hétfő este. Koccintottunk az ötös szakdogámra, Csabi szülinapjára. Ugyan is végre átette őket ide a penész. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán ahogy telt múlt a nap, eljött a kedd. Tücsök itt maradt, mert eredetileg úgy volt, hogy hétfőn délután megy haza, mivel ment volna még suliba is. Készülnie kell, mert vizsgája lesz pénteken kémiából, meg vissza van még egy gépszertan.. Asszem, bár ebben nem vagyok biztos. Talán mintha az már meglenne neki.. :S

Szóval.. Maradt és ivott velünk Absint-ot. Nekem egy, egy centes felét töltötték szerintem, de engem az is kiütött. : ) Mosolyogtam, hiperaktív lettem. : ) Jó is volt! :P Tücsöknek be kellett hoznia a lemaradását, ívott egyet, meg beáztattunk neki egy pillecukrot Absint-ba.. Amit Csabi végül a kutyával etetett meg... Mondtam neki, hogy ne.. De nem fogta fel a jó ember'. xD Éjszaka nem zavart a kutya ugatás. :D

Másnapra mindenki -még a kutya is- megmaradt.  Tücsök reggel hatra húzott ébresztőt, úgy hogy kb. 01:30 lehetett mikor elfeküdtünk. Megszólalt reggel az ébresztő, én féltem, hogy ne aludjon el, el ne késsen stb. de Ő annyira nem sietett, hogy olyan 08:30 fele indult el tőlünk, de utána még visszajött nekem pénzt adni, hogy menjek be a teleszkópért, ha arra járok. : )

Ma arra fogok járdogálni, meg megyek postára is, meg könyvtár.. ÓÓÓoohhh..  :/ Hosszú lesz ez a nap.. : (

Majd elfelejtem, tegnap összeültünk Csabiékkal a Tündiéknél. Nagyon jó kis este volt, bomba, egy kis Absint, volt sör is. Aztán karaoke..... Húúú. Csináltam egy felvételt!!! Kilenc perc negyvennégy másodperc. Utána visszahallgattuk!! xDDD

! ! ! ! ! N O  C O M M E N T ! ! ! ! !

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr852985268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása