Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011. 06. 24. - 27.

2011.06.27. 13:38 - SzappanBuborék

Címkék: munka gondolatok élmények a nap

Tücsök csütörtökön jött, a sikeres államvizsgám után. Annyira boldog vagyok, hogy sikerült.

 :)

 

Tücsök kocsijába bele kellett pillantani, ugyan is nem úgy megy ahogy kellene, nem is füstöl annyira és nem megy annyira mint társai.

Így Laci lesett bele, nagyon rendes volt. Hétvégén nála pihent a kocsi.

 

 

 

 

 

Én persze lelőhetetlen voltam akkor is.. Kattingattam össze és vissza, jobbra és balra. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kutya kinyúlva a legszebb látvány számomra... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tücsök citromot pucolt. Nagyon vastag volt a héja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az áldozati citrom bemutatása. xD

 

 

 

 

 

 

 

Elmerengve...

 

 

 

 

 

 

Vízzel kevert citrom. : ) Gondolom, hogy nagyon finom lehetett. :P

 

 

 

 

 

 

Nagy sütés főzés a mamáméknál vasárnap. : ) Manó is itthon volt végre. : )

 

 

 

 

 

Megszeppenve, pedig mikor beléptem az ajtón a nyakamba borult és nagyon- nagy puszikat adott nekem. : )

Annyira hiányzott már! : )

 

 

 

 Kártyáztunk is, hol velem hol Tücsökkel, de persze mindig Ő nyert és mindig a vesztesek kevertek.. Szuper! :D

 

 

 

 

 

 

Tücskömnek néha már nagyon-nagyon-nagyon elege volt a dologból... xD

 

 

 

 

 

 

 

Manó pedig csak ment, ment és ment.. : )

 

 

 

 

 

 

 

Azért néha meg is állt.. Szerencsénkre! : )

 

 

 

 

 

 

 

 

Drága Viktorom is átmászott megnézni minket.. : )

Kicombosodott rendesen a gyerek.. Olyan karjai lettek, csak lestem! :O

 

 

 

 

Kis kivitelben... A Tündi kisebbik gyermekét tartom  a karomban. Olyan tündéri volt, annyira jó volt tartani és dédelgetni. : )

Utána éreztem is rendesen a bicepszem. : ) A nagyobbik gyermek kint játszott Manóval a homokozóban. Jól elvoltak és pedig kaptam egy nagyon komoly és visszautasíthatatlan ajánlatot.

Mely nem csak óriási felelősséggel jár, hanem akár a kapcsolatomat is zátonyra futtathatja. Nem tudom még mint és hogyan lesz.. De elfogadtam a kínálkozó lehetőséget, élek vele, mert ha nem teszem akkor mindig azt kérdezném: Mi lett volna ha?!

Sokat nem gondolkodtam, illetve nem úgy gondolkodtam rajta, mint ahogy mások gondolnák... Tudtam, hogy elfogadom, már akkor és ott amikor mondta nekem.

A szüleim mindenben támogattak eddig is és most is fognak, ez nem kérdés. De ami Tücsköt illeti, miatta még mondta volna nemet is... Ő arra kért döntsek egyedül, Ő megvár!

Tegnap egy nagyon komoly beszélgetésünk volt, ami egy részről jó is volt, másrészről pedig kegyetlen fájdalmas is.. Ennek köszönhetően a mai reggelünk teljesen más hangulatban telt! Amiért viszont az égieknek nagyon hálás vagyok! :)

A kisgyereken van a hangsúly. Meg a nyakláncomon. Tücsöktől kaptam egy fajta ballagási ajándékként.

: )

Nagyon tetszik és kényelmes viselet is. A bébi pedig tündéri volt, mindössze három hónapos de egy rossz szava sem volt a karomban, nagyon hamar elfogadott. :)

És persze ennek a Szappanbubi nagyon de nagyon Örül. :)

 

 

 

 

 Egy újabb kisebb kép. Nem tudok vele betelni, egyszerűen nem megy... Én is akarok egyet!! :)

 

 

 

 

 

Meggyszósz volt... Nem is emlékszem, hogy mikor ettem utoljára meggyszószt..

De nagyon fincsi volt! : )

 

 

 

Meghívó! Na vajon, hova szól? Zsuzsikámék úgy döntöttek, hogy összekötik az életüket. És teszem hozzá, hogy jól döntöttek. : )

Eljöttek, mert személyesen szerettek volna meghívni minket. De sajna Tücsökkel nem tudunk ott lenni, mivel ugyan arra a dátumra Mi már egy másik esküvőre vagyunk hivatalosak. Brigiékhez. : )

Belülről így nézett ki, gondolnád, hogy három hibázással olvastam fel... Alig olvasható!!! Cifra és még a betűméret is kicsi.. xD

 

 

Lerobbanva görögszó lött..

Felforrt a víz, mivel nem légtelenítették le és kb. 1,5 L vizet öntöttek bele.

ÁÁÁÁááá..... Azt hitttem sose érünk haza.. :(

 

 

 

 

 

Hál Istennek azért csak- csak hazaértünk. :)

Gyorsan elment ez a pár nap, nem kis dolgok jöttek velünk szemben melyek megoldásra várnak,de együtt képesek vagyunk mindent kibírni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr353018650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása