Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sok minden

2011.08.21. 15:54 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok zenék élmények reggelek éjszakák a nap

Ebben a pár napban nagyon sok élményben volt részünk. Tegnap négyesben mentünk le Balcsira. Zotty, Tomi, Tücsök és Én.

Nagyon jó volt. Szuper volt a hangulat, az idő és minden remekül alakult. Középcicáztunk, hülyültünk, a fiúk birkóztak is. : ) Nekem idő közben lett egy kisöcsém. : )

Jó Fej Srác!!! : )

Este már csak hármasban mentünk ki a tűzijátékot megnézni.. Aztán hajnali háromkor sikerült is haza érnünk. : )

Egy kis szösszeneten akadt meg a szemem, és fülem...

 

Egy fiú és lány tétován sétált a forgatagban. Lépteik bizonytalanok de egymás kezébe úgy kapaszkodtak, mintha semmi másuk nem lenne a másikon kivül..

 

- Mi volt a tegnapi napban a legemlékezetesebb pillanat számodra? Ha volt ilyen?
- Amikor megkaptad azt az ominózus vállpuszit és kicsit meglepődtél.
- Értem.
- Neked volt?
- A váll puszi és amikor az "Ezt a nézésedet jegyezd meg!" mondatod elhangzott. Egyébként érdekes, mert délelött tök jól elvoltam veled.. Úgy értem magadhoz húztál megöleltél.. Testi kontaktus az szinte minden öt percben megvolt. De az a váll puszi...
Azt valahogy mégis másnak éreztem..
- Hogy másnak?
- Az, hogy mögém álltál és átkaroltad a nyakam akár a délelőtt, akár este..
Valahogy olyan.. Csúnya lesz, amit mondok... Nagyon csúnya..
De ezeket a mozdulatokat valahogy természetesnek vettem..
Mintha ez így teljesen normális lenne..
Ám a puszi.. Az más volt!!
Mert eddig csak simogattál, a kezem fogtad, megöleltél
De az a puszi..
Mintha..
Én többször is megpusziltalak a nap folyamán, de Te akkor először.
- Nem tudom mért, akkor úgy éreztem ezt kell tennem.
Bár nem hittem volna, hogy ekkora jelentősége lesz
- Oké.. Nem akarom felfújni,.. Csak egy puszi volt.. Oké..
- Ez most nem felfújás kérdése, hanem ezt te többnek érzed mint egy sima puszi és tudod mit?! Igazad van!
…..
- Többnek éreztem? És Több is volt?
- Ezek szerint, már én se tudom mit gondoljak.

 

 

Piramis- Ha volna két életem

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr283168872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása