Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tegnap képei, az éjszaka és a mai nap képei.

2010.03.31. 20:45 - SzappanBuborék

Címkék: munka tavasz természet élmények reggelek éjszakák a nap

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Indulás elötti elmélkedés.. :) Kicsit komolyra sikerült.

Az utcánk dísze ez a fa:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Közelről. :)

Felhők szállnak az égen :)

Bögre forró Kávéval vártak :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Manóka Mosolyog:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah együtt megebédeltünk. Húsleves volt a menü, amiben persze meg kellett fürdni elég rendesen. Kicsit megijedtem, amit a Kis Piszok ki is használt:) De megoldottam a dolgot.. :P Volt egy mozdony is ami nagyon megtetszett, kép lentebb:)

Utána pedig elindultunk újságot kihordani. Gyerkőc az ülésben, én toltam, Cucika pedig terítette az anyagot.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sikerült egy közös kép erejéig összekaparni az Unokahúgom is:) És még egy cica is ráfért a képre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brúnó hasonmás!!!:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ide jövünk majd fát "lopni":)

 

 

 

 

 

  

 

 

Megálltunk pihenni, a bekerített pályán.

 

 

 

 

 

 

 

 

A hiper, szuper Bringánk.. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát mikor megunta a sétát, energiatakarékos üzemmódra váltott :) Pusztán 14kg :)

Csatlakozott hozzánk Zsolti. Benéztünk a volt osztálytársamhoz is. Szedtünk virágot, udvaroltunk. Lassan haza értünk, szerencsére keresztanyukám füstölő Paprikáskrumplival várt minket. Nagyon éhes volt mindenki.

 

 

 

 

 

 

 

 

Viktorral megnéztük a halacskákat:)

 

 

 

 

 

 

 

 Aztán pedig itt se bírtuk sokáig a sétát:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy gyönyörű rajz. Hát nem sikerült a lehető legjobban lefényképeznem, de jobb mint a semmi. Nekem nagyon tetszik. Mestermű!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vacsora készítés.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vacsora félkészen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vacsora készen!! :) Jó étvágyat! Tegnap este olyan 22:05-kor.

 

 

 

 

Ez mind a tegnapi nap volt, kőkeményen és még így sincs fent minden kép. Kimaradt egy cicás kép, meg egy játszós kép. De nem baj! Nah akkor vegyük a mai napot. Hát mai is volt élmények hada.

A tegnap éjszakával kezdődött..

Félóránként felébredtem és még így is veszekedtem álmomban. Üvöltöttem, mondtam a magamét. Ébrenléti időszakomban hol a holdat nézegettem, hol az ajtó felé bámultam.

Emlékszem mikor hallottam a Péter hangját, mondja a magáét Ő is anyukájának. Úgy volt, hogy bemegyek velük Bátaszékre (hajnali 4-kor volt az indulás) Nem volt erőm felkelni. Aztán utána már csak azt hallottam, hogy a Manó is mondja amit gondol..

Keresztanyukám nyitott rám, már nyitott szemmel tekintettem az ajtó felé. Intettem, hogy ébren vagyok és már jött is be a Törpe hozzám:)

"Jancsiba" másztunk.. :)

Gyúrtam tésztát, csipetke lett belőle, meg Lipics.. :) mellé Borsó leves és "palicsinta" járt:)

Futottunk szakadó eső elől, amit aztán napsütés követett és meleg. Majd labdáztunk,(gumilabda) amit egy kész ügyességi próba volt kiszedni a cipős szekrény alol. De megoldottam! :)

 

 

 

 

 

 

Ki kell próbálni, hogy müködik:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jól meg kell pakolni "Jancsikát", nehogy éhen maradjon!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kicsit a keze,kicsit a karja, kicsit az arca.. Kicsit mindene olyan Kormos.. :)

Mint a Cica:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Kinyújtom a tésztát...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kinyújtott tészta. teljes egészében, hiánytalanul.. De csak, mert nem volt aki megdézsmálja.

 

 

 

 

 

 

 

És a várva várt "Palicsinta", ami nem egyszerű palicsinta, hanem almás, fahéjas..

Viktor megjött és négyet azonnal bepusztított.

 

 

Hát úgy nagyon röviden ennyit a mai napról. Nagy örömmel vártak haza. Mondta Unokabátyám, hogy majd Várdombon integet nekem a velem szembejövő buszról.. Nagyon vártam, leskedlődtem, de sehol semmi.. Kiértünk Várdombról..

Mikor egyszercsak feltűnt egy busz.. és egy FEJ. Egy nagy, kerek fej a söfőr mögötti ülésről kihajolva..

Én olyan Boldog voltam!!! De láttam neki is fülig ért a szája:)

Jaaaajjjjjjj.... Olyan figyelmetlen vagyok. A legjobbat a végére hagytam, csak miattam kiment az erdőre, csak nekem készített egy pár képet..

Nagyon Szépen Köszönöm Mosómedvém!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr621885153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása