Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Csak úgy..

2010.04.09. 18:29 - SzappanBuborék

Címkék: tavasz gondolatok

Ez fogadott mikor haza értem.. Megpróbált gyorsan felkelni, de Én voltam a gyorsabb.

 Aztán megörökítettem magam, mert ki tudja meddig leszek..

Ennek örömére kifeküdtem ma is napozni! Több mint másfél óráig feküdtem kinn... Nagyon jó volt. Bár egy fekete bogár rendesen megcsípett. Látszik itt a tavasz. Délelött bekoriztam a koleszhoz, visszaadtam Briginek a füzetét. Beszélgettünk, majd belénk futott tanárnő is. Váltottunk pár szót a felhőtlen napról, amit "reméljük" nem fog elmosni semmi féle tavaszi zápor.. ;)

Az igazság fekete- fehér.. Nem mindenkinél:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma is volt mit kitörölni!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr21907916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása