Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nekem?!

2010.09.19. 22:14 - SzappanBuborék

Címkék: irodalom emlékek

 -Mostanában igazából magamon kívül senkivel sem törödő, elszállt picsa lettem, akinek az hiányzik, hogy jól a fenékbe rúgják. Miután úgyis a nyakamba akasztott táblán ez áll.. "Rúgj belém, mert hülye vagyok!


-EZ HÜLYE! Szerintem nem vagy ilyen.
... Ő akart megdugni?

-Nem, ez nem az.
Ja és még azt is hozzá tette, ha lenne egy csöpp eszem is, akkor mindent másképp csináltam volna az elmúlt fél évben. De mivel minden jel arra mutat, hogy teljesen elment az eszem, megérti, hgy minden tettemet valamiféle megmagyarázhatatlan őrültség szövi át.
Úgye milyen megértő barátaim vannak?
 

 

 

 

 

-Mi az örültség? Hogy kidobtad az exed?
Vagy hogy velem kavarsz???

 

 
Az örültség az, hogy nem látom a fától az erdőt, s mindamellett, hogy veled kavarok, nem veszem észre mit is akarsz valójában.. Mert hát, hogy is látnám, Te mit akarsz mikor még azzal sem vagyok tisztában, hogy Én mi a fészkes fenét szeretnék.. No de mindez eltörpül amellett, hogy szakítás után az exem még jár hozzánk ( családostul is ha épp úgy van)
 
Ja.. És ami a legfontosabb, annak ellenére, hogy magamon kivül nem foglalkozok senkivel(mert ugye ezt is megkaptam) Magammal kéne kicsit törődnöm, mert bajom lehet, ha elhanyagolom magam.
Na ezt tedd össze!!!!
 
 
 
Mielött másokban tennék kárt gondoljam át, nekem, hogy esne ha pusztán merő jószándékból, valaki keserves kínokat okozna nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr302308747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása