Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Talán három óra...

2010.12.13. 06:46 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok reggelek éjszakák

Nem emlékszem pontosan, hogy mikor aludtam el. De arra tisztán emlékszem, hogy 02:25-kor és 03:45-kor is az órát bambultam.. Aztán rájöttem, hogy egész éjjel zenét hallgattam.. Összerakva a darabokat, talán három órát aludtam.

Nem egyszerű a helyzet. Aztán reggelre két vagy három ébresztő is be volt állítva, asszem a másodikra reagáltam nagyon rosszul.. De aztán sikerült felkelni, reggelizni, egy kavét és bögre teát elfogyasztani. :)

Mindegy, majd csak lesz valahogy.

---------------------------------------------------------------------------

Az álmodozó
A te királynőd nem uralkodik a saját birodalmán belül, mert nincs tisztában saját erejével, nem tudja, ki is ő valójában. Igényled az érvényesülést, a befolyást, a hatást és a valahová tartozást, de óhajodat pusztán elméleti szinten fejezed ki, és az uralkodás területén a gyakorlatban nem érsz el eredményeket.

Jelenleg nem találod a helyed a világban. A belső királynőd nem használja ki tetterejét és cselekvőkészségét. Tettek helyett inkább csak ábrándozol. Álmokat szövögetsz a jövőről, egy jobb életről, hogy nyersz a lottón, soha véget nem érő szabadságról, a megvalósulás lehetőségeiről, melyek pillanatnyilag hiányoznak. A meseszerű dolgok utáni vágyakozás a lelked mélyén megbúvó, vigasztaló érzéseken alapulnak, hogy tulajdonképpen kijár neked valami nagy és csodálatos dolog.

A vágyakozás és álmodozás közben nem veszed észre a lehetőségeidet, melyek csak akkor tárulnak fel előtted, ha tettrekészebb lennél, és a kezedbe vennéd az életedet. Passzívan várod a csodát egy elkeseredett és csalódott élethelyzetben. Az első lépés, hogy elfogadd jelenlegi helyzetedet, és kezdj el lépésről lépésre megvalósítani az álmaidat. Ne csak a végeredményt értékeld, hanem a köztes állapotoknak is örülj. Így sokkal boldogabb és sikeresebb leszel. Ábrándozás és csodavárás helyett vedd észre a pillanatban rejlő lehetőségeket itt és most!

 --------------------------------------------------------------------------

Ezt mondjuk nem értem! Csodavárás? Tettrekészebb állapot? És társai? Valóban szoktam álmodozni, mint mindenki, de nem ebből áll ki az életem.

Vegyem kezembe az életem? Ezt még csak-csak értem, tudom mire ráhúzni. De ezzel, meg jelenleg nem akarok foglalkozni... Mindegy. Majd lesz valahogy. Most van más bajom ami leköti a figyelmem.

https://www.youtube.com/watch?v=hyF4SZReF8o&feature=related
Lélekdonor

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr52512301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása