Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Itt van, ahogy ígértem. :)

2011.07.18. 23:41 - SzappanBuborék

Címkék: természet élmények reggelek éjszakák a nap

Már a Krisszéknél elkezdtem gépelni a napos történéseket. : ) A képek pedig, mikor haza érünk. : )

2011. 07. 01.

 
Pénteken jött meg Tücsök, már nagyon vártam.. Hiányzott!! Jó volt hozzá bújni, megölelni.. De minden ölelés.. Minden csók… Minden érintés.. Valahogy. Mindig az van Bennem, hogy mindez milyen messze lesz Tőlem.. Mennyire fog hiányozni, hogy már csak pár hónap.. és vége mind ennek!
 
 
2011. 07. 02.
 
Megérkeztünk szombaton reggel hatra a fodrászhoz, szép lett Édesanyukám és az én frizurám is. Aztán Édesapukám jött értünk és mentünk a kozmetikushoz… Na.. Nem is kell mondanom, mert egyértelmű, hogy nagyon élveztem. De kozmetikus is kedvelhet, ugyan is felkért: legyek a modellje. : ) Mondanom sem kell, hogy elfogadtam az ajánlatát.
 
A smink nagyon szép lett, készült pár kép is. (Majd felteszem, ha haza értünk.) Aztán jött értünk Tücsök. Nem sokkal később már úton is voltunk Visegrádra. Ahol Angéla és Tamás összekötötték az életüket. : )
 
Igaz kissé fájt a szívem, ugyan is 11-kor kezdődött a Diplomaosztóm.. Nagyon úgy néz ki, hogy muszáj lesz még egy diplomát szereznem, hogy egy osztóra el is jussak. : ) Igaz ez még csak egyszerű feltételezés, mivel nem tudhatom mi lesz.. Hiszen csak pár hónap van már vissza..
 
Pontosan: Három hónap és huszonhat nap. Mindössze ennyi.. (Ezt hagyjuk!)
 
A kocsiban hol ki, hol bekapcsoltuk a klímát, mert hol hideg, hol meleg volt. Annyi eszünk nem volt, hogy kicsit melegebbre állítsuk.. :P Na mindegy.. Idővel azért megoldottuk. : )   Lassan felértünk Pestre. Édesapukám könnyen tájékozódott, nem tévedtünk el. Minden rendben volt! Kiértünk Pestről és irány Dunabogdány. Nem volt valami nagy meleg, árnyékban kimondottan fáztam.
 
A magassarkú is feltörte a lábam, úgy jártam- keltem benne, mint egy sánta kutya. Tücsök persze minden mozdulatomra figyelt és erősen fogott, tartott nehogy elessek. Figyelmes velem és törődik a testi- lelki épségemmel. : )
Beértünk a templomba.. ÁÁÁáá!!! : D Volt izgalom rendesen, mivel szinte senkit sem ismertünk a jelenlévők közül.
 
Édesapukám és köztem zajló párbeszéd:
 
- Te jó helyen vagyunk mi? Van még egy templom.. Tuti, hogy ide kellett jönni?
- Nem, tudom, majd ha beér az ifjú pár és nem a Tomi meg az Angi felállunk és futunk.
- De én sántítok..
- ÁÁÁ.. Mire te kiérsz vége a szertartásnak! : )
 
Na igen.. Ilyen az Én Édesapukám! : ) Végül kiderült, hogy a megfelelő szertartásra érkeztünk… Így már nem is volt olyan izgalmas. : P Az igen kimondása után kint fényképezkedtünk.. ÁÁÁáá!!! Remélem hamar megkapom a képeket, mert eszméletlen képek lettek! : )
 
A templomi esküvő után jött a polgári Visegrádon a Király teremben került megrendezésre. Amit fel is vettem, kompletten húsz perces volt. A végére már úgy éreztem, hogy leszakad a kezem, de hősiesen álltam a sarat. Utána koccintottak a vendégek, előtte pedig szintén fényképezkedés volt a fő program. : )
 
A Sirály étterembe kellett utána mennünk, ott volt a Lagzi és az étterem mellett pedig közvetlen a szállásunk. A szoba kimondottan idegesítő volt.. Mivel a harmadikon voltunk és a plafon srégen jött le, szinte minden lépéssel bevágtam a fejem, remek volt mondhatom. Na mindegy alvásra pont megfelelt! : )
 
A vacsora nagyon fincsi volt, de előtte még kellet írnunk köszöntőt amit a fiatal pár megtarthatott emlékként. A Tücsökkel közösen írt szöveget megtapsolták és még a nagyszülőknek is tetszett. A pikantériája a feladatnak az volt,hogy: fekete, válás, bánat, vita és büdös szót kellett beleszőni, de csak pozitív tartalmú lehetett. :P
 
Az este vidám hangulatban telt egészen az első lassú dalig.. Táncolni szerettem volna, de Tücsök hajthatatlan volt.. Földbe gyökeredzett a lába és nem engedett kérlelésemnek. Ez nagyon fájt! : ( Mivel lassúzásra nem tudtam rávenni, így semmi más sem jöhetett szóba, ezáltal teljesen evidens, hogy egész este nem táncoltunk.. :’-(
 
no comment!...
 
Az estének voltak pillanatai percei amit sehogy sem tudtam akkor sem és most sem megérteni-.. Tücsök nem érezte jól magát, minden baja volt. Fájt a feje, a háta, zsibbadt a keze, rossz volt a gyomra… Minden összejött!! : (
A gyertyafényes táncnál az Én Édes Tücsköm sikeresen összeviaszozta a karomat, pont mielőtt Ő szolt nekem, hogy a kezemre fog csöpögni a viasz, ha nem jól tartom a gyertyát..
 
Na puff!! -.-’
 
Hajnali kettőig maradtunk a lagziban. Már nem bírtam tovább az asztalnál kuksolni… A szobában persze beszélgettünk, sok mindenről.. A végén már annyira kiborultam, hogy majdnem a fürdőszobában aludtam… -.-”
Az éjszaka egymásnak háttal telt.. Szerencsére hamar elaludtam, nem tudtam sokáig fent lenni, agyalni mindenen…
 
Akkor jöjjenek a képek:   : )
 
Sminkes és fodrász után. Hát.. Ennyit lehetett segíteni a helyzeten. : )
 
 
A szemem lett megint hangsúlyozva... Imádom! : )
 
 
 
 
 
 
 
Szegény Tücsök kicsit ki lett takarva.. : (
 
Készült pár kép az oda fele útról. A végére kicsit már untuk a sok kilométert. Főleg én: vigyázni a frizurára a sminkre Kissé kellemetlen volt már 150km után.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Egy kép a kocsiból..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Megérkeztünk a kápolnába.... Na végre!! : )
Nagyon meleg volt, de a kápolna hűvöse kimondottan jól jött.  Apával itt esett meg az az érdekes párbeszéd, hogy jó esküvőn járunk e vagy sem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Egy elcsípett mosoly a háttérben és egy mindennapi érintés nem minden napi jelentéssel. A társunk nyakába vetett kar. : )
Imádom ezt látni! : )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Névjegy kártyák az asztalnál. : )
 
Eszterke elaludt, mondjuk nem is csodálom. Sokáig bírta a kis csajszi.
: )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tücsök a szobában pakolt én meg fényképezgettem. :)
A menyasszony gyönyörű volt Tomi pedig büszke lehetett. Olyan boldogok. : ) Örültem, hogy osztozhattam a boldogságukban még ha csak kicsit is. : )
 
 
 
 
2011. 07. 03
 
Reggel hamar felébredtem, még az ébresztő előtt.. Tücsök adta nekem oda a telómat, gondolkozni kezdtem, hogy meddig kell felkelnünk és mikor kell elhagynunk a szállást. Tücsök tanácsára letelefonáltam a Recepcióra, kihúzták 11-ig a szállás elhagyásának időpontját.
 
Fáradtan dőltem vissza az ágyba, minden porcikám remegett a felkelés gondolatától. Nagyon kényelmes ágyban volt szerencsém aludni, a kelés pedig.. Nagyon nem volt ínyemre! Aztán elkezdtünk beszélgetni, illetve hozzám bújt én pedig sírni tudtam volna.. Egész éjszaka olyan volt, mintha egyedül aludtam volna.. : (
 
Nem vágytam semmi egyébre, mint az ölelésére, az érintésére, csókjára.
 
Nem sokkal később felkeltünk, lementünk reggeliztünk.
 
Mondhatni már megvolt az alaphangulat a szülők részéről…
 
Lassan elindultunk Debrecenbe, tervbe vettük, hogy meglátogatjuk a Krisszéket, mivel baba született már vagy féléve. : ) A kis Máté, sok kép és videó is készült a kicsiről. : ) Olyan édes a kicsike pofikás.. : ) 6,5 hónapos; 71 centi és 10kg.
Nagyon nagy baba. : ) De elsőre rám mosolygott!! Nem sírt és úgy elvolt velem mintha minden nap találkoztunk volna eddigi élete során. : )
 
Jelenleg pedig Krisszéknél vagyunk és gépelek : ) Mára ennyi! : )
 
Képek:
 
Szívecske a Tücsök kezén. Kitetováltam.. Újfent!
: ) 
Reggeliztünk és elindultunk Debrecenbe.
 
"Ahol a földes út kezdődik..
 
Ez is már csak Sámsonkertre vonatkozik, de Én annyira nem is bántam ezt..
: )
 
 
Az út jó volt, egy kútnál megálltunk Tücsök oldalán akartam kiszállni a kocsiból, direkt szóltam neki, hogy ne csukja be az ajtót.. Úgy rám vágta!!!!
A könyökömtől a csuklómig lezsibbadt a karom.... xDD Észre se vettem a kutast, aki végig hallgatta, hogy üvöltöm le a fejét.. xDD
Nem baj, meg volt az ébresztő mivel én a Pesti indulástól kezdve aludtam Tücsök ölében.
 
Aztán nagy nehezen eljutottunk Debrecenbe, de mielőtt még volna megérkeztünk Krisszékhez bementünk a Tesco-ba ajándékot nézni a kicsinek.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elsőnek egy nagy sátor keltette fel az érdeklődésemet, persze nem a kicsinek. :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aztán jött a kisautó gondolata, de végül nem az került megvételre. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lassan azért kiértünk Krisszékhez, végre láthattam Őket újra!!
 De volt valami új is.. Kemence... Nem is akármilyen!!
: ) Beleférek még én is.. xD
 
Lentebá semmit sem változott..  Még mindig bajnok formában van! : ) Tücsöknek is nagyon bejött.. xDD
 
Az este beszélgetősen telt. :)
Jó volt a hangulat és mint látható még a kutyák is megvannak. :P
 
 A picikét megnyúztuk ebben a pár napban. :) Olyan kiegyensúlyozott, nyugodt és biztosan kötődő kisbaba. : ) Életében először látott mégis Rám mosolygott. Kedvesen nyúlt felém, és kb. öt perces ismeretségünk után a karomban nevetett nagyokat.
 
 
És akkor pár kép erről a kis tüneményről. : )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tücsök éppen Lentebával folytat nagyon mély eszmecserét..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2011. 07. 04.
 
Hétfőn nehezen indult a reggel.. Az ágyat Édesanyumék is rendesen helyben hagyták... xD 
 
Andi is kissé gyűrötten ébredt. : (
 
Ezek a csacsik nekem nagyon bejöttek, olyan kis édesek. : )
Az ágyat Mi is lerendeztük. Én jól aludtam, de ugyan ezt nem lehetett elmondani Tücsökről.
: ( 
A Mátét tisztába kellett tenni, segítettem Andinak.
Persze Én csak jelenlétemmel, mert tevőlegesen nem tehettem semmit a Kis Mátéért mivel Fényképeznem kellett. : )
 
Nem sokkal később kimentünk a temetőbe, rendbe rakni a sírokat. Találtam egy csigabigát, tetszett és lefényképeztem.
 
Aztán sétáltunk, nézelődtünk a városban...

Majd visszamentünk Krisszékhez és szinte egész nap babáztunk. : )

Nagyon jó volt kicsit velük lenni, mivel csak egy évben egyszer találkozunk. : ( 

Az időjárás olyan változékony volt, mintha ősz lett volna...

A tetoválás megint megvolt.. : )

 

 

 

 

Kéz a kézben! (L)

Szeretem!(L)

: )

Amikor a városban kocsikáztunk egy piros lámpánál átnéztem a szomszéd sávban álló autóra.

Kipróbáltam: mosolyogtam, és visszamosolygott az idős hölgy. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az uraság csak olyan nyugodtan álldogál... Irigylem! Ő biztos soha nem siet sehova se...

Nem bánnám ha csak pár napig én is így álldogálhatnék.. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

Voltunk a nagy Templom előtt,amint a képen látható is a szökőkút és a Bikába is bekukkantottunk.

 

 

 

 

 

Bicikli.. Nem is akármilyen! : )

Édesapukám egyből

beszélgető-

partnerre talált.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2011. 07. 05.
Kedden jöttünk haza! : ) Ennyi! : )
De azért a kicsiről persze készültek még képek. Hazafele megálltunk a mamáméknál. Ott is készültek képek!! :D
 
Hétfőn este én ringattam álomba a kicsit, nem volt kis feladat ugyanis a gyermek a függőleges rugozó mozgásra alszik el...
Combizom erősítésre nem is olyan rossz.
Kedden viszonylag időben haza értünk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Imádom ezt a Kis Édes Ennivaló tíz kilós Mátékát! : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez nem egyértelmű?????

 

Jó kis kubai szivar.. : )

A mamáméknál a Papám mutatta nekem, a kisgyerek pedig megmutatta, hogy kell szívni.... xD

 

 

A kicsi gyorsan tanul és minden rá ragad amit hall.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán Tücsökkel gondoltunk egyet és csináltunk egy amolyan rák salátát.

Finom lett, de a szaga nagyon durva lett..... xD

 

Komolyan mondom Isteni volt!! : )

 

Legközelebb azért olyat veszünk, aminek nincsen páncélja.  : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy kép kimaradt! : )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr103043447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása