Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Az 'Apa' által készített képek :)

2011.09.17. 10:44 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok emlékek élmények a nap

Jöjjenek a képek: ugye mi a Csapattal voltunk a Dunán' és Apu is csinált ám képeket : ) Lássuk a medvét.. : )

 

 

A Mi J-ügynökünk nagyon lazán nyomta, a bal sarokban Erzsó és Zoli szívják a friss levegőt..

: )

 

 

 

 

Tomi meg a Laci a háttérben bajlódtak a függönnyel, hogy estére jó legyen és ne faljanak fel minket a mocskos kis vérszívók.. J-ügynök meg csak bulizik!! :D

A pózolás már el is kezdődött azzal, hogy J-ügynök Laci mellé állt.. És ez egy fajta lavinát indított el!! :D


Napszemüvegben nyomulnak a kormány ügynökei... xD

Tomi és Ákos nagyon mutogattak.... Mire számomra még most is rejtély... De talán valami ilyesmi járhatott a fejükben: "Látod.. Ez a mi munkánk! Ezt mi csináltuk meg!!"   : )

Az ominózus szomszéd, ahova átszállt a labda.. Pontosabban adogattunk a Kölyökkel.. És átbénáztam a labdát... Ami még nem is lett volna baj.. De elkövettük azt a végzetes hibát, hogy megkíséreltük kideríten, hogy földrajzilag hova is került az a labda és széket ragadva a Mi területünkön lévő nagyon masszív kerítésre felálltunk..

Persze nem egyszerre...

Aztán azon tanakodva, hogy másszunk át érte, szóltam Ferinek, hogy nézze már meg...

Komoly felnőttként   :D     adjon Ő nekünk tanácsot. Ő is felállt és már mondta is a haditervet. Aztán eltelt pár perc a stratégia tisztázásával. Mire is Mi fogtuk magunkat és nagy bátran átmentünk.. és..

Becsöngettem... majd hirtelen egy csapó ajtó nyílt ki alattam engem pedig elnyelt a sötétség.... Na jó nem is! :D De nem lett volna semmi.... :P

Ott tartottam, hogy becsöngettem.. mire nem történt semmi... -.-' remek, nincsenek itthon. De azért a biztonság kedvéért, hátha hallássérültek csöngettem még egy jóóó hosssszzzúúút.. xDD

Újfent semmi, de nem sokkal később megértettük, mért nem reagált senki arra, hogy ráfeküdtem a csöngőre.. Kölyök állt a kerítésen én meg mellette a széken, mikor begördült a kocsi az öregekkel.. :D

Oda sunnyogtunk, mint a rettegő kisgyerek, aki tudja, hogy lebukott a csínytevéssel. Meg is kaptuk iziben, idézem:

"Nem hiszem el, hogy még nem tudtak felnőni, hogy egy ilyen kis kertben nem labdázunk. Mik maguk gyerekek??"

Teszem hozzá, illedelmesen köszöntem és nagyon szépen kértem vissza a labdát... :D De hát neki a köszönés is luxus cikk számba mehet, mert nagyon sajnálta Ránk pazarolni.. :D

Aztán folytatta, idézem:

"Menjenek a partra labdázgatni, meg akkor még át is másznának...!!?? Nézzen már a párjára hány kg. Összetörik a cserepeket, mit csinálok?"

Én szófogadó kisgyerek voltam és ránéztem a mellettem álló Kölyökre.. Szerintem semmi baj nincsen a kilóival.. xDD Pont jó a magasságához. :D A lelkiekben félórásnak, de a valóságban csak pár perces litánia után visszamentünk a többiekhez és élménybeszámolót tartottam Ákosnak. Aki nem habozott hangosan szidni Őket..

A kép amit kitettem, az mutatja, hogy a kertünk hátsó része a szomszédok bejárati ajtajától van kb. olyan öt méterre... : ) Szóval a szidalmazás minden szavát hallották. :P

Apu szereti a tájképeket. : )

 

Készült egy kép rólam.. Ha tehetném, akkor még kisebb méretben tenném fel... De nem tehetem!!!!! xDD

 

 

A pózolás még mindig fertőz.. :D Akkor nézzük Balról jobbra: Erzsó a nagyon jó fej csaj, középen a már jól ismert J-ügynök és mellette az iszonyatosan kemény kezű Cila. : )

A korláton Tomi ül, mellette Ákos, Én vele szembe ülök, tőlem jobbra pedig Kölyök ül. : )

 

Ezt is csak kicsiben mertem kitenni, mert hátul Erzsó J-ügynökkel, Én meg Cilával táncoltam.

Lassúztunk,de jó volt. Belül a széken a kölyök ül és nézelődik. : )

 

 

Tiszta hangulatvilágítás volt nálunk. : ) 

A pöri főzés gőzerővel ment, mindenki hozzá tett egy kicsit, igaz volt aki csak kivett belőle... a Kóstolók!!! ; ) De a pia itt sem maradhatott el..

A két kilógó láb most felfele kacsingál... Nagyon jó volt a kümite a vízben: Tesók a Cila és Bebe páros ellen. Nagyon hamar lenyomtak minket, de Mi mindent megpróbáltunk.. Fényes nappal is és éjszaka is.. :) Mindkétszer kikaptunk! xD

Kedves Anyukám..... : ) Aki nagyon is közvetlen stílusával varázsolt el ebben a pár napban! : ) Nagyon édes és szeretnivaló.  Sürgölődik és forgolódik, ott segít ahol tud. : )

És egy újabb tájkép.. de rémlik, mintha már lenne egy ilyen kép. :D Nem baj Apa! :D

Na még egyet... Remélem már nem lesz több, nem bírom!!!!! :PP

Gyúrunk Vazze''.. :) Nagyon kemények voltak... Mondjuk Attila ahogy eldobott a vízben.. Éreztem rendesen!! :D Na de Feri sem maradt szégyenben!! xDD Nála még a gerincemmel meg is érintettem az iszap réteget kb. 170-es vízben. :D

A pózolás nagyon bevált, úgy látom. Cila kóstol, Ákos meg őrzi pörit. :)

A Dani aki nagyon elbújt.. Szegényemet megsütötte a nap, napszúrást kapott, és le kellett pihennie. : )

Cila éppen kóstól, leellenőrzi Ákos munkáját. De nagyon finom lett.

Ebben a házikóban töltöttünk 2,5 csodálatos napot. : ) Igaz voltak mély pontok, de nem számít, Mikor nincsnek? És kinek? : ) De voltak olyan pillanatok is melyeket soha nem felejtek el. Egy éjszaka emléke, egy jó reggelt pálesz és az utána következő fogmosás.. :D

Na mindegy.. Még vannak képek... : )

Na ez volt a Dani szobája ha minden igaz. A másik három ágyasban aludtak Erzsóék. Nem volt baj az ággyal, azt leszámítva, hogy Nekem nagyon kényelmetlen volt. :P Nem aludtam jót igazán egyik nap sem,de ha egy hétre mentünk volna azért azt is kibírtam volna. : ) 

A hangtechnika csak még nem teljes a kép, mivel ezen már azt hiszem a pakolás fázisában készült. De ha mégsem, akkor még nem jött meg pár ember. : ) 

Apukám nagyon édesen tevékenykedik a konyhában. Lányokat megszégyenítő módon.. :P És semmit nem égetett oda, semmi nem futott ki, így teljesen egyértelmű, hogy minden finom volt amihez egy kicsi köze is volt az Én Apukámnak. : )

J-ügynöknek nagyon kedves mosolya van, és milyen széles... :D

 Az asztalnál zajlott igazán a társasági élet, az elején.. Aztán kezdődött klikkesedés, az emeleten a Diáék, Mi alul... Mindenki csinálta a saját kis dolgát, pár órára, minden ellazult és bekucorodva valahova, dumáltak itt és ott páran...

Apukám meg a Zoli.. Egy pillanatkép, mikor egyikük sem csinált semmit. : ) Húúúú... Ritka pillanatok egyike volt ez! :D

Laci a kocsiban.. Cigi a kézben, komótosan, lazán.. Mint a nagyok. : ) Érdekes, hogy a Lacival egy általánosba jártunk 8 évig, de 8 év alatt nem beszélgettünk annyit, mint most 2,5 nap alatt. Mire nem képes egy közös társaság és a pia.. xD

Attila meg Ákos őrzik a pörit.

 

 

A függöny mögé könnyű volt elbújni.. :)

Mindenki jól érezte magát,lazultunk és nagyon otthon éreztük magunkat.

: )

 

A pöri fődögél.. Nagyon finom lett, mindenkinek ízlett. Utána lepihentünk. :)

 

 

 

 

 

Apa, Ákos, Attila.. Csoportkép lesből!! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az előtér,

 

 

 

 

 

 

az emeleti konyha és

 

 

 

 

 

 

egy szoba a sok közül...

Mondanom sem kell, mennyire jól is éreztük magunkat. : )

Soha nem fogom elfelejteni ezt a pár napot, nagyon jól éreztem magam a Barátokkal. : )  

 

 

 

Aztán haza jöttünk.. És minden folytatódott a megszokott forgatókönyv szerint..

-.-'

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr923233464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása