Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ha lehetne

2011.12.09. 17:30 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok zenék élmények a nap

Ha lehetne nagyon messze futnék... De nem tudok, mert baromira fáj a lábam, nincs headset-em és szar a kedvem..

Na mára éppen csak ennyi nyomor jutott! Olyan 04:00 körül sikerült elaludnom... addig vergődtem és olyan 08:30 fele ébredtem... Kimondottan pihenten.. Frissen, üdén, mint aki kialudta a 12 óráját, pedig aludtam vagy csak ötöt.

Nem volt bajom, csak mikor közölték a kontroll után: Örülhetek, hogy még látok és ha nem műttettem meg a szemem vak leszek életem végéig.. :'(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Na jó nem is, csak annyit, hogy kontaklencsében nem tudnak szemüveg dioptriára megnézni. xDD Komolyan kiakadtam, így mehetek be holnap reggel oda is. 

Néznem kell buszt, de ha minden igaz akkor a 07:15-ös hatossal kell bemennem, ami beér a végre olyan 07:30-ra na akkor ott várni egy keveset, majd együtt elmenni a kontrollra, papírokat intézni stb.Jajj de jó napom lesz holnap.... -.-'

Ma voltam Tündiéknél... Meglátogattam a Tékozló kölykömet.. :D Olyan jó volt újra látni, nagyot beszélgettünk és örültem hogy átmentem, nem bántam meg. :) Úgyis van elég minden amit bánhatok, de legalább most nem csalódtam. :P

Felszabadultan, rengeteget mosolyogva, lazán igazán értelmesen tudtunk beszélgetni, és ez az ami nagyon hiányzott, valamilyen szinten új arcát mutatta meg, de az is lehet, hogy azért érzem így mert régóta nem beszéltünk.

https://www.youtube.com/watch?v=jdsUF2jk4HY&feature=related

 
Ezt hallgatom már vagy egy órája... Egyszerűen nem tudom nem ezt hallgatni... :$.. A délutánom nagyon szétcsúszott... Beszéltem Kölyökkel is.. illetve csak próbáltam, de nem ment. Jó formán levegőt is alig kaptam, a náthám mintha felerősödött volna. Fene tudja mitől vagy mért, de megint dögrováson vagyok.. :(
Szeretnék már kikeveredni belőle, de így nem fog menni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr423451494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása