Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nagyon

2011.02.28. 13:52 - SzappanBuborék

Címkék: tavasz gondolatok élmények a nap

Egy nagyon mozgalmas hétvégén vagyunk túl.. Pénteken nem voltam gyakszin, jelenésem volt a háziorvosomnál.

Beutaló laborra(vese, máj, zsíranyagcsere, szív, keringés)!! .. no comment!! :/

Utána egyenes út vitt minket Tücsökkel Kapolyra. Én vezettem, kissé zavarodott állapotban de nem volt baj. (Szerencsére!!) Ahogy közeledtünk, úgy kezdett kisütni a napocska is. Mire megérkeztünk fényárban úszott minden. De aztán gyorsan el is bújt.. Tűrhető idő volt!

Kipakoltunk, ettünk párfalatot, majd nem sokkal később befutott tücsök apukája, beszélgettünk hármacskán. : ) Jó hangulatban teltek az órák, kicsit pihentünk, filmeztünk, ökörködtünk. : )

Kellett a lazítás ugyanis este jelenésünk volt a Gábor szülinapi vacsiján, majd a Feri öccsének, Zolinak a szalagtűzős bálján, majd a Nagy Csapattal a Csaliban! : )

1. Szülinapos Vacsi: Röpke egy órás késéssel érkeztünk... Puff!!! És nem miattam!! :D Na de sebaj, előtte le kellett ugranunk Tengődre a Csősz-ért! Utána nagy gázzal irány a Reiter család. : ) Igaz Gábor már mindent sejtett!! xD Csuti főzte pörit és jó féle tortát ettünk. Csuti, Lilla, Gábor, Csősz, Ricsi, Tücsök, Mushu.. Így ültünk MI egy asztalnál.. Húúú!! : )

2. Szalagtűző: Lilla összekészülődése után elindultunk a bálba. Kicsit izgultam, mivel a Nórit - Feri barátnőjét- és a Zolit is csak most ismertem meg személyesen. De jól sült el!! : ) Nórival megittuk a pertut. Zolival pedig többször is táncoltam az este folyamán. Bár meglepett, hogy felkért! (De..) Majd nem sokkal később testvére is "beállt a sorba", jól megtáncoltatott, ahogy Csuti is! :P Összefutottunk Sárival is. Nem ihatott kocsival jött.. Sajnáltam kicsit! : ( Tücsökkel is táncoltunk. : ) Beszélgettünk, együtt énekeltünk, egymásnak. : )   (Azok a pupillák!)

3. Csali: 00:10-kor már lent is voltunk a Csaliban. Találkoztunk a Borsányi Danival. : ) Elfoglaltuk a tüzelőállásunkat. Kezdett Tücsök is feloldódni, ellazulni. Én se voltam rest.. : ) Nagyon nagyot táncoltam!!!!! Tücsökkel, Csutival, Csősz-szel, Ferivel, Zolival, Nórival, Lillával. Pörögtem mint a búgócsiga!!! : )

Zolival kitartási próbát tettünk!! Tücsöknek haza kellett mennie, akkor kezdtünk el Zolival táncolni, egészen addig míg meg nem jött Tücsök. Ez olyan kb. kicsivel több volt, mint félóra. : ) Az elején még mondogatta, hogy még bele se melegedett.. Aztán kicsivel később megjegyezte: - Ez döntetlen gyanús!! :D (hajnali négy fele!)

Aztán a kis csapat elindult haza fele. A kocsinál kint még volt egy kis autó bemutatás Ferink részéről... : ) "Echte német autó, huszonnégy éves, kicsit kopog, csörög, de semmi baja!" Való igaz, hogy jól karbantartott kocsiról van szó. Feri szívének egyik csücske. : )

Mi is haza döcögtünk Tücsökkel. 04:15-kor már ágyba is kerültem! Akkor még nem sejtettem, hogy milyen keserves lesz a reggel.

Reggel viszonylag időben ébredtem, talán négy órát aludtam. Félórával később már felöltözve Tücsök javaslatára az ügyeletre készülődtünk, aztán végül is nem mentünk, mert nem sokkal előtte vettem be egy algopyrin-t. A fejem is szét akart menni, mondjuk azt még értettem.

De a mellkasom nyomásra való érzékenységét, a légzési nehézséget, és a nyomást a szívem helyén nagyon nem vágtam!! Mozdulni alig tudtam, fordulni is csak nagy nehezen. Se oldalt, se hanyatt, se hason, se fekve nem volt jó. Egyedül ülő helyzetben, karót nyelt pózban tudtam csak megmaradni. Kegyetlen érzés volt, még a lélegzetvétel is fájdalommal töltött el!

Aztán jött az ihlet, a levegő lapocka alá való szorulásáról, ami kisugározhat mellkasra is. Ezt valahogy akkor elsőre fel sem fogtam, csak aztán kezdtem el gondolkodni... Kihúzva magam, ülő helyzetben, alkarom merőlegesen tartva a felkaromra, vállmagasságba hozva előre-hátra mozgatva semmi bajom nem volt. Aztán.. Mikor függőleges irányba mozdítottam.... HÚÚÚúúúú...!!!!! xD Akkor jöttem rá, hogy elég komoly izomláz okozza az én szenvedésem. Ugyanis a tánc folyamán igen komoly mennyiségű kar emelés valósult meg. Ami úgy látszik -jobb kezes lévén- a bal karomnak, illetve vállizületemnek okozott nagyobb problémát.

A nap folyamán helyre jöttem, de feküdni nem tudtam. Csak egyenes testtartással üldögélni.  : )  Délután elindultunk haza, én vezettem! : ) Na az is érdekes volt.. : ) Mindegy! A lényeg, hogy épségben hazaértünk.

Vasárnap mentünk a családdal a Papámat megköszönteni 71. szülinapjának alkalmából. : ) Szerintem én ezt a kort meg se fogom élni!!! xDD A család nagy része jelen volt. Főzés, koccintás az ünnepeltre, beszélgetés, terítés, evés, (kajacsatára felbújtás részemről a majd három éves kis Péterke irányába, a Zsoltira vonatkozólag! xD ) beszélgetés, viccelődés, majd könnyes búcsú és elindultunk haza. De útközben meglátogattuk Öreganyánkat!! : )  Dühös voltam rá, ugyanis már egy ideje (jan. 1) nyugdíjas és meg se látogatott minket!! Szégyelje magát. De azért még nagyon szeretem! :)

Röviden ennyi. : )

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr732697421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása