Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Áááá ...

2011.03.08. 21:58 - SzappanBuborék

Címkék: tavasz gondolatok természet hit

 Minden egyszerre.. Olyan sok minden történik és annyira nincsen időm szegény blogra. Pedig új tárggyal bővült a szobám is névnapi ajándék címén. Amiben -már előre látom- nagyon sok örömöm lesz még. : )

Csak még odáig nem jutottam el, hogy használjam is. Sok olyan hatás ér, amire nem gondoltam volna, hogy úgy fogok reagálni, mint ahogy reagáltam.

Zene szól és próbálom összeszedni a gondolataimat, érzéseimet, de ez nem egy egyszerű feladat. Álmok még a mai napig is gyötörnek és nem tudom mi lenne a megoldás. Az időjárás is érdekesen alakul mostanság, hol nagyon hideg, hol pedig kellemes tavaszi napnak nézünk elébe. De egy dolog ami igencsak a szívem közepébe talált! 

A  napsütés! Olyan jó, hogy a buszon az ablak mellett ülve érzem simogat a napfény. Melegem van olyankor, de még a kabátom sem veszem le. Ahogy átjárta a testem a meleg, úgy gyógyult vele együtt a lelkem is. Mosolyogtam, minden különösebb ok nélkül. Jól éreztem magam! Ez az érzés pedig még engem is meglepett

Talán végre sikerül eljutnom egy szintre, ami ugyan nem a megfelelő, de egyelőre ideális. A mai nap legkiakasztóbb része z volt hogy egymás után háromszor hánytam.. Egyszer a dajka mosott fel utánam az oviban. : (  Remek! A gyerekek fele hányás, hasmenés miatt nincsen óvodában, remélem én is elkaptam ezt a kórságot! : (

Ha nem javul a helyzet, akkor holnap irány a doki, de félek hogy kiír a hétre. Főleg mivel gyerekek közt vagyok! 

Jó Éjt!

U. i. : Kis finomságok! : )

 

 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr962723282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása