Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

7 óra

2011.03.11. 07:31 - SzappanBuborék

Címkék: fájdalom emlékek hit zenék reggelek éjszakák

Most kialudtam a hét órámat, de most meg az álmaim azok amelyek gyötörtek.. Nem tudom kipihenni magam! Jó lenne egyszer úgy végig aludni az éjszakákat, hogy nem álmodok semmit. Vagy bármi mást.. csak ne a szokott lemez jöjjön elő mindig!!!! : (

Nem sokáig fogom ezt így bírni. Gyógyultnak még messze nem nyilvánítanám magam, de tegnap azt hittem, hogy már valami változott. Nagyon unom már ezt az állapotot! Reggel mikor felébredtem, még hirtelen fel se fogtam, hogy megint, de mikor már tisztultam..

 
 
 
 
Kicsit nosztalgiáztam. Régi dolgok kavarodtak fel bennem. Nagyon szeretem Ákos dalait és azokat az emlékeket, melyek a dalaihoz fűznek. A családomról már nem állíthatom ugyan ezt.
Sokszor nem marad más, mint a remény: „egyszer majd jobb lesz” és hogy „talán majd ma” meg társaik. Már nem reménykedek, csak túlélni akarom, mert nekem már nem maradt más..

 

 "Csak csendesen pakolok, nem nézek körbe, nem gondolkodok, csak hagyom hadd menjen..  Aztán a kezembe akad egy kép. Azt hittem már régen kidobtam, elraktam, vagy eltüntettem. De nem. Ez itt volt! Gyorsan apró darabokra téptem.. Aztán eltelt a nap, majd beköszöntött az éjszaka.

Karjaidban vergődve teltek a percek, remegtem és könyörögtem. Esedeztem, hogy elengedj, de Te meg se hallottad! Akkor sírni tudtam volna, de reggel felébredve a közöny élt bennem egyedül. Ez mit jelent? Nem tudhatja senki se..

Én pedig csak reménykedek, hogy túléllek!"

 
 
 
Zorán dalai akkor és most is ..!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr802729862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása