Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

-Nem vagy önmagad!

2011.04.27. 21:33 - SzappanBuborék

Címkék: idézetek gondolatok

Csak hagytam, hogy elmondja amit akar.. de belül éreztem, hasít minden szava. Nem mondott már semmit.. Csak nézett rám.. Próbált megérteni, nem ment neki.. Ez nem lepett meg, de kissé csalódtam.. Hogy miben? Kiben? Miért? Mikor?

Nem tudom, s talán jobb is ha nem érdekel.. Álarcot viselünk mind, de ember legyen a talpán aki ezt be meri vallani még saját magának is..

"Én érzem, hogy itt a vesztem.. Eljött az este, a holdvilág felragyogott már. Szeretőm, az éjszaka sötétje is vár.. Reszket teste értem, s karjába fon mikor megérkezem.."

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr262860584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása