Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.05.18 - 22.

2011.05.22. 23:59 - SzappanBuborék

Címkék: zenék élmények a nap

A főiskola előtt lévő szökőkút nekem nagyon tetszik :)

 Pár kő lefotózva egy lábbal együtt.

  Egy rólam készült kép.. Ferencünk által. :) A lehető legkisebb kivitelben.. xD

 

Egy kis minike.. nagyon tetszik, el tudnám képzelni, hogy a házunk előtt álljon egy ilyen! :)

 

A koliban készült a mosókonyha ajtajáról.. De ez kinek nem egyértelmű??? xD

 

 

 

 

 

 

Ez már az utcán készült, nem semmi!! : )

Egy eddig még sosem látott szakasza a sulinak.. Ijesztő lehet este, elhagyatottan egyedül sétálni itt...

Tücsköm üccsit vesz! :)

Zh előtt kell is, de mint utólag kiderült nekem vette. Olyan édes volt! : )

Két zh is volt egy nap, amíg Tücsköm és Feri készültek rá én elmentem a vágyaimat valóra váltani.. :D

Kettő meg is lett valósítva izibe! Az egyiket meg sem éreztem a másikba bele akartam halni.. xDD

ÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááá......... :D

Na inkább teszek fel képet, az egyikről! : )

Meg sem éreztem, meg is lepődtem. Rendes volt a csajszi, rendesen kinevetett, hogy a tetoválás közben egy szavam se volt, de füllyukasztásba bele akartam halni... A néni' megmondta, mindegy mi van, ha egyszer elkezdi befejezi, mert félbehagyva szarul néz ki, és így is úgyis ki kell fizetni.. : )

Kemény volt, megmondtam neki, hogy nagyon beszari vagyok, fájdalomküszöböm a békafeneke alatt van.. Erre megkínált egy pohár kóóóóllláááávvvaaalll... xDD

Érted kólával!!?? Én mondjuk nem vágtam mért azzal, de nem is érdekel. Kész lett, nem fájt, és olyan helyen van ahol akkor látszik, amikor Én akarom... : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy modern művész kezéből került ki...

Nem véletlen nem értem... xD

 

 

 

 A gyerekek nagy erőkkel a zh utáni megbeszélést tarják, a következő előtt... Őszintén szólva nem irigyeltem Őket, annyira örültem, hogy én ezeken már túl vagyok. Illetve még egy hátra van, de közel sem annyi mint nekik... Nekem egy zh és államvizsga aztán kifújt.. Nekik hátra van még pár év!

 

 

 

Egy elgondolkodtató pillanat.. Sárinak és Diának is. :)

 

 

 

 

 

Minden ami egy kicsit is elviselhetőbbé teszi a távollétet, idegenben. (L)

Kicsit kocsikáztunk, sétáltunk, nézelődtünk..

Kéz a kézben még Szalamander előtt. : ) Nagyon jó volt! : ) Gyönyörű panoráma tárult elénk, aztán a partot kicsit közelebbről is megnéztük magunknak. : )

Olyan jó volt a friss levegőn lenni, érezni ahogy egyre melegebb lesz. Látni, hogy minden zöldbe borult, a családok is a partra mentek, a kajakosok is előbújtak, a kutyák is élvezik a játékot a gazdival. : ) Minden olyan tökéletesnek tűnik! : )

      

Azért nem sokkal később már mennünk kellett, mert a Tec'ó-ba is be akartunk még menni, valami reggelinek valót másnapra.. Ez két vaníliás pudingot képezett!! xD Jajj, de laktató is volt az Szellemjárás után.. Ha azt el tudnám mondani.. : )

Szóval ott tartottam, hogy a Te'có-ból visszaérve a koliba kezdtük összeszedni magunkat, mivel lassan kellett alapozni menni Szalamander előtt. :P

Ám.. A folyosón rohangálva érdekes dolgokat láthat az ember... :) A kreativitás nem ismer határokat!! xD

Igaz a Sári szobájába érve azért volt meglepetés.. Káosz! :D

Na mindegy, hagyjuk már a kolit. Elindultunk puccba vágva a kis kocsma felé, ahol gyülekeztek a diákok. Mindenfele egyenruhás nők és férfiak rohangáltak..

Mit ne mondjak le-lesett az állam.. :) Csinos csajok és helyes pasik.. :) Az ember nem is gondolná, hogy van "izgatóbb" a rendőr egyenruhánál.. xDD  Lapozzunk! Amiről kép is készült..

Kocsma egyik falán mit látok?

  Fura mód nagyon kellett nevetnem mikor ezt megláttam! :D

A kocsma után jött az eligazítás a 37-es koli előtt. Kár hogy nem videót csináltam, a különböző felhívások (a viaszt nem megrágni, megenni stb.) Remegett a kezem a nevetéstől! : )

Jobb sarokban Ádám és félig - meddig Attila. :)

! ! ! KOHÁSZOK ! ! !

Előkészületek a fáklyák meggyújtására, a Kata és Péter közös képe indulás előtt. :) Attila és Tücsök ügyködései. A csajok és a fiú igyekezete, hogy meggyulladjon a fáklya.. :D

 

 

 

 

 

Két fáklya, csak a rend kedvéért! : )

 

 

 

 

 

 

 

 

És egy kis gyufa szál... xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért nem volt semmi, több mint 1,5 órán keresztül tartani azt a fáklyát... Még sétálni is nehéz volt, nem hogy fáklyát tartani meg közben énekelni is. A menet közben minden szak, minden megkeresztelt végzőse,másodévese és balekja énekelt. : )

Erre a ceremóniára csak a megkeresztelt hallgatókat hívták meg! A városháza után jött egy martinász szobor, utána pedig a főiskola főépülete, utána pedig szerencsére már a koli, civilben.. :) Már minden bajom volt .... :)

Aztán csak annyi időnk volt, hogy kényelmesebb rucit vett magára Tücsköm, én meglátogattam a Női szakaszt és már mehettünk is szellemjárásra. :P

Ami röviden csak annyiról szól, hogy mindenki annyit iszik amennyi belefér.. :D Mondanom sem kell, hogy mennyit ittam!! : ) De a vizipipát kipróbáltam, sárgadinnyés íze volt, nem éreztem semmi különöset. Állítólag nagyon megtaláltam a hangot a Keresztessel, úristen mint valami rossz maffia filmbeli szereplő.. xD Na mindegy, fogmintát nézegettünk, kinek, hogyan és hova nőtt foga.. izgi téma! de nekem bejött!! :D

Másnap reggel.. Hát.. A szerda estét hármasban töltöttük egy szobában Ferivel. Mivel még csütörtökön volt egy Mecha órája.. Így Tücskömmel aludtunk, egy 1 személyes ágyon.. Kemény volt! : ) Én a falra simultam, Ő pedig a legszélén aludt és egy játék baba még elfért volna köztünk... xDD

Szerencsére csütörtökön már hazament a Feri, ám mi ennek ellenére sem külön ágyon aludtunk.. Valahogy olyan evidens volt, hogy mellette a helyem, neki meg mellettem! :)

Pénteken reggel elmentünk oda, amit elöző este sötétben nem tudtam lefényképezni.. :D

 

Egy kis gonoszkodás szombati nap folyamán..

Finom volt a süti is.. ; ) A reggelivel is minden rendben volt! : )

 Baromi nagy zuhé volt, úgy szakadt ahogy csak lefért. Délután kicsit lepihentünk, aztán emlékszem arra riadtam fel, hogy dörög, zuhog, le akar szakadni az ég.. Szerencsére nem esett sokáig, de ettől függetlenül a főutat lezárták.. Elöntötte a víz és a sár tenger! Annyi az esti bulinak!! : (

A szakadó esőben néztünk egy kis mesét, régen láttam már, kissé ismerős érzések fogtak el, miközben néztem, de éppen ettől volt jó és más, mint annó.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tücsök is belazult, evett és nézte velem a mesémet! :)

Aztán ma haza jöttünk... Ma már nem készültek képek, jócska merülés szélén állt a telóm.  : )

És egy kis zene és kedves kis mese, pihenésként! : )

Jó Éjt mindenkinek!

 

Virág nyílj ki már..
 
Altató..
 
Medve tánc
 
Ezer színnel..
 
Vár egy új világ..
 
Vár egy új világ meglásd..
 
 
Kishableány II.
 
 
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr842924498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása