Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üröm az örömben

2011.07.12. 10:00 - SzappanBuborék

Címkék: természet élmények éjszakák a nap

Tegnap egész nap a Feriéknél voltunk, mivel reggel mentünk siófokra alkatrészért, ám azt csak délután négyre tudták meghozni, így addig boldogítottuk Tomit, Zotyát és Ferit. Elvoltunk.. Néztünk Family Guy-t, meg jó kis horrort... A Dög I, a Dög II és a Dög III...

ÁÁÁÁÁÁá..!!!!!!!!! Hogy ez milyen egy beteg film??????!!!!!!!! Komolyan mondom az első résztől még sikongattam, de a második és harmadik rész...

A harmadik rész végén hárman maradnak életben a bandából, amely menekült, de kettő meghal, mikor is egy baromi nagy - valami féle robotos filmből szalajtott - óriás robot eltapossa Őket.. Komolyan mondom nem értem, hogy az a robot, hogyan és miként is került oda...

Aztán hirtelen négy óra lett, Tücsök és Feri elugrottak az alkatrészért, én meg maradtam és néztem a filmet addig, de Tomi kölcsönadta. : ) Gyorsan be is dobtam a laptopba a dvd-t. Amíg Ők szereltek addig én gépeztem, arattam és vetettem és filmet néztem. : )

Úgy röpke 1,5 órával később elkészültek, majd egy kis fék vasalás következett, vacsi és go' Balcsi. Éjszakai fürdést rendeztünk, résztvevők: Feri, Zotty, Pinti, Tücsök és Én. Pólóban és rövid naciban fürödtem mivel négy fiúval voltam, így nem kellett attól félnem, hogy a bikini felsőm sokat mutat. :P Plussz még mehetett a vizí birkózás is... : D

Feri hozott egy két személyes matracot, amin mehetett az ökörködés. : ) Első fokú viharjelzés volt érvényben, fújt a szél és kisebb hullámok spékelték meg a hangulatot a vízben. : )  Pár óra fürdőzés után célba vettük a partot, én értem ki elsőnek, mivel rajtam póló és naci is volt.. Igen csak kellemetlen meglepetés ért... Eltűnt a táskám... Benne törölközők, váltás ruhák.. Remek!

Feri odaadta a törölközőjét, a kocsinál kaptam egy lepedő féleséget, körbecsavartam a derekamon levettem a nacit, utána megkaptam Feri pólóját, mivel Tücsök pólóját is elvitték.. Puff!! Ráadásul úgy, hogy a földön volt másik három pólóval együtt... :@

Félóra fagyoskodás után odaértünk Feriékhez, ahol lezuhanyozhattam, hajat moshattam, majd utána Dr. House-t néztünk kicsit száradtam, a Feri ruhájában.. xDD

Mikor kikísérték Pintit, Feri úgy döntött megy a mocijával egy kört, meg is halt alatta, azzal bíbelődtek egy jó darabig, Tücsök kiment utánuk megnézni, hogy mit csinálnak addig én tátott szájjal néztem a Dokit! :D

23:40-kor értünk haza.

Döglés és alvás! Mint akit agyon ütöttek úgy aludtunk mind a ketten.. Teszem hozzá Tücsök még most is alszik. : )

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr683059710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása