Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pezseg a vérem...

2011.08.26. 08:13 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok reggelek éjszakák

...pedig nem volt valami kellemes éjszakám, szükségem lesz egy álmos könyvre, mert megbolondulok, ha ne tudom meg, hogy mit jelentenek az álmaim. Reggel megváltás volt felébredni... Nem is értettem, hogy nem riadtam fel korábban! Az álmom nagyon összetett volt, konkrét és egyértelmű....

ÁÁÁÁ!!!!

Más...

Komoly ujj problémám van... A gépelésnél már észrevettem, de a teszten is megbuktam. Az elején nem is vettem annyira komolyan, majd mikor elrontottam, akkor kezdtem figyelni és le is ékszereztem magam.. De akkor már semmi sem segített.. Elrontottam megint, utána meg már hiába próbáltam, frusztrált a korábbi sikertelenségem....

Komolyan oda kellene figyelnem az ilyen dolgokra, de mostanában ezt nem tettem meg. Mondhatni, rendesen elhanyagoltam... :(

Most meg, már hiába figyelek oda... Mert akkor megvan, de ha elkalandozok vagy spontán kell csinálni, akkor meg már arra áll rá a kezem....

Mindegy.. Megpróbálok mindig figyelni, és korrigálni ha úgy csinálom,ahogy nem kellene.. :) Jobbat már nem tudok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr113181205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása