Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Múlt vs. Jelen

2011.12.18. 15:29 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok természet

Ma úgy volt, hogy 13:30-kor talizom Csabiékkal, szegények nem végeztek a dolgaikkal, ráadásul ma utaztak...

Hát elmentem sétálni, gyönyörűen sütött a nap, jó idő volt.

Felmentem a hegyre nézelődni, kicsit nosztalgiáztam.. kicsit halálra is rémültem.. de megúsztam. : ) Majd a hegy másik oldalán mentem le, egyenesen Tótvölgybe lyukadtam ki. Szépen sétálgattam és minden méteren volt valami, ami beugrott...

Aztán, ahogy elhaladtam a Szabolcsék háza mellett.. Még csak annyit láttam h valami közelít felém, időm sem volt felfogni, hogy egy testes németjuhász közelít felém... De az kapásból belém hasított: "Ez kiugrik!"

Neki simultam a sövénynek ami mellettem volt és felsikítottam ijedtemben. Minden olyan gyorsan történt... a szívem meg majd megállt. : (  Iszonyatosan megijedtem! Ezt túlélve az utam már haza vezetett, olyan jó idő volt. Ragyogó napsütés, kellemes plusz fokok. : ) Minden a helyén volt, kivéve egy valamit...

Rengeteg minden kavargott bennem... Mondanom sem kell, hogy minden más lett, teljesen megváltozott minden körülöttem.. nem tudok már úgy nézni semmire, mint régen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr313473335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása