Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó rúgások...

2012.05.24. 09:30 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok

Már az utolsó napokat tapossuk... A családom is tűkön ül, én meg tiszta idegbaj vagyok...

Alig alszok valamicske órácskákat éjjelente, minden gondolatom gyötör és szerintem lassan az üldözési mániám is kicsúcsosodik.. Nem sokáig fogom így bírni, még jó hogy csütörtök van... Gyorsan el fog menni ez a nap is, ma jön Süsü is.. Elköszönni persze!

Aggódik értem és nagyon félt... Ahogy a szüleim is... Én csak remélni tudom, hogy jó helyem lesz, és nem lesz semmi gáz...

Kicsit aggódok a klíma változás miatt... Nem tudom, hogy fogom bírni a folyamatos hideget, esőt, párát. Most is süt a nap, meleg van, fülledt meleg.. Ma is esni fog... De legalább meleg van és süt a napocska is, ki lehet nyitni az ablakot...

Amúgy is hajlamos vagyok depresszióra, ezt még jobban fokozza az eső, a pára, hogy nincs napsütés... : (

Majd valahogy túlélem!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr584543168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása