Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Öt nap: éjjel nappal..

2011.04.19. 13:10 - SzappanBuborék

Címkék: tavasz gondolatok természet élmények reggelek éjszakák

Csütörtökön mentem Újvárosba! Akkor onnan Tücsökékhez, útba ejtve Siófokot. Megismertem Ferencünk kicsiny családját. Találkoztam Zolival is, le is fixáltuk gyorsan mikor is bulizunk újra együtt. : )

A húsvéti hétvégére, pontosabban szombatra esett a választás. Ami még jól is jön ki, mivel vasárnap Pestre megyünk. Tehát így is úgy is Tücskömnél lennék.

Na visszatérve az elmúlt hétvégére. Csütörtök este összezörrentünk Ricsiékkel is, beültünk enni az Amigo pizzériába, Siófokon. Kb. olyan 21:30-kor indultunk el, Tücsök vezetett én pedig engedtem, hiszen nem volt választásom... Féltek a gyerekek, hogy Én vezetek majd, főleg akkor pánikoltak be igazán mikor megtudták, hogy Tücsöktől tanultam vezetni... xD

Mondjuk lehet, hogy így én se mertem volna beülni magam mellé. Nem vezetek rosszul, csak lendületesen, eddig nem koccantam senkivel, nem megyek gyorsan, de ha mégis akkor meg tudok állni, csak vannak még apróbb hibák. Élvezem a vezetést, csak vannak rossz napjaim is.. :P

Na mindegy.. ; ) Haza fele már én vezettem, nem volt gond. Ricsi meg is jegyezte:

-Bebe! nem is vezetsz olyan rosszul!

Ez azért jól esett! :) Megjegyzem a Ricsi és a Gábor is tapasztalt, jó sofőr! Náluk már csak a Tücsök jobb.. :P

Pénteken szedtük a sátorfát és elindultunk délután haza. Leadtuk a szakdogám, meg az oviba is bementünk. Voltunk sétálni, egészen a Tesco-ig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon nézelődik.. Minden új neki. Az idegen kutyák, emberek, kocsik, biciklik és maga, hogy nem otthon vagyunk : )

 

 

 

 

 

Szombaton kettesbe maradtunk Tücsökkel.. Illetve csak maradtunk volna. De akkor mi lett volna Rafival??  :P

Lementünk Szálkára sétálni, persze Én vezettem. :)

 

 

 

Nézelődik. Nagyon szeret a kocsiban utazni, bár még kicsit fél de el van. :) Az első dolga a kocsiból kiszállva az arcoskodás, "böfögés" és a puffogás. Ha nem hallottam volna még rendesen ugatni, azt hinném nem is képes ilyesmire. A bajsza alatt puffog és "böfög".  (Én csak böfögésnek hívom a méltatlankodása közepette kiadott hangot!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kettesben míg lezárom a kocsit.

 

 

 

 

 

 

 

"Párosan szép az Élet!"

 

 

 

 

 Valósággal világít!

 

 

 

Déjá vu!!

 

 

 

 

 

 

Tó meg Rafi ! : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hosszú az út míg kezed, a kezemhez ér..

 

HAL.. HAL... HAL.... HAL.....

  

 

 

 

 

 

 

 

Haza fele már az én ölemben volt. Ilyenkor olyan Édes. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fellógatva! Nem volt kifogása ellene.. Sőt! Megnyugodott..

 

 

Ilyenkor olyan laza a mellső két lába, hogy az valami hihetetlen. Mint egy rongybaba. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tündit behálózva.. :)

Délután benéztünk Tündi öreganyánkhoz is. Régen találkoztam már vele. De így négyesbe nagyon elvoltunk. : )

Lassan haza evett minket a fene. A kutyát elengedtem, mi pedig ettünk és lepihentünk.

Aztán kb. 21:30 fele kitaláltam, hogy menjünk ki a Tibihez egy forrócsokira. Aztán öltöztünk, készülődtünk és megindultunk. Kicsi a világ így nem csoda, hogy pont kedves Márti csoporttársammal futottunk össze.. Ennek köszönhetően tudtunk leülni, mivel teltház volt Tibi barátunknál. A forrócsoki isteni finom volt, utána pedig beugrottunk a Tesco-ba venni fehércsokit, mert kedvet kaptunk rá.  : )

Elkészült a forrócsokink, de elaludt a Tücsök, én pedig filmet néztem, el is felejtettem, hogy van forrócsoki.

Kegyetlen egy anime. Nekem nagyon tetszett, mondjuk szerintem kicsit hosszú, de ezt leszámítva nem lehet  rá egy rossz szavam sem. A történetnek van mondanivalója, bár aki csak felületesen nézi pusztán a gyilkolást láthatja, úgy ahogy Én is az elején.
 
Film Linkjei:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tücsök ma reggel indult vissza, nem sok kedve volt menni.. Mondjuk megértem. : )

Megjött az igazán jó idő, lehet menni a szabadba, lehet tenni-venni. Nem mindig itt a gép előtt punnyadni.. :P

Ez a pár nap nagyon pihentető volt számomra, végig aludtam az éjszakákat, igaz az álmok még gyötörnek. Mint pl. a ma reggeli is. Szerencsére időben ébredtem fel.. Nem kellet végig néznem amint kivégeznek egy csomó embert, köztük engem is.

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr722839419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása