Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

S_í_r_v_a

2011.05.24. 12:02 - SzappanBuborék

Címkék: zenék reggelek éjszakák

Tegnap este csak feküdtem az ágyban, cikáztak a gondolataim és potyogtak a könnyeim.. Egyik a másik után.. Csak feküdtem, néztem a plafont..

Megrémültem, remegett mindenem. A szívem mintha darabokra hullott volna..

A párnám pedig még reggel is nedves volt..

Nem találtam a helyem, a gondolataim az őrületbe kergettek.. Ráfoghatnám: Hormonok.. De ÉPP ez az!!!!! :/

Aztán ma reggel..És tényleg az! : )

 

Aztán eljött a reggel, felébredtem és úgy éreztem nincs értelme ennek a napnak sem.. de aztán itt valami és megnyugodtam, felszabadultam s a tegnapi sírós éjszakának még az emléke is eltűnt..

Mindig is fura érzések lesznek bennem, de nem érdekel, majd jobb lesz már lassan..

A kétségek, a kételyek készítenek ki. De érzem ennek is vége lassan, de ha tévednék az sem érdekel...

A reménykedést mint a csalódást is megszoktam már!

Imádom azt a tüzet, szenvedélyt ami benne van. Látszólag szolid és visszafogott... Mondom látszólag! ;)

Kszénja Szimonova.
 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr162928199

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Búth Emília | A KIRÁLYLÁNY GYÖNGYE 2011.05.25. 09:43:17

 Miért sír a király lánya?Toporzékol, könnye gördül,mert a gyöngyén sárga hasú,szakadt szájú, vén varangy ül. Kormos a mély, szeme rút,törött zsebtükör a kút,ahogy bámul.Visszabámul. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása