Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011. 06. 17 - 21

2011.06.27. 12:13 - SzappanBuborék

Címkék: suli gondolatok élmények éjszakák a nap

 

Rafinak rendszeres látogatói vannak. A szomszéd kislányok nagyon oda meg vissza vannak érte. Mondjuk ezt teljesen meg tudom  érteni. : )

 

 

 

 

 

 

A kis piszkok még szerencse, hogy el tudtam kapni ezt a pillanatot. : )

Édesek! : )

 

 

 

 

 

 

Este még karaokiztunk is, igaz ebből semmi sem látszik.. No de sebaj! Videó is készült.. xDD

 

 

 

 

 

 

 

Cicák mindenütt.. : )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikor mentem Tücsökhöz kigyulladt egy kuka.. Nagyon égő volt!! xD

 

 

 

 

 

 

 

Vihar ugyan nem volt, de a kutya megijedt.. Érzett valamit és bejött..

Csak nézett, én meg fotóztam. : )

Kicsit előkészültünk az estére. Vettünk ezt azt, aztán irány a Siófoki sétány.. :) Ha jól emlékszem akkor olyan 04:15 fele értünk a kocsikhoz..

Aztán onnan még haza vezettem.. Jajj de nagy  élvezet volt, kb. 04:30 lehetett mire ágyba kerültünk. :/ Már nagyon oda voltam, de persze 10:30-kor már fent kukorékoltam..

 

 

Reggel ez a látvány fogadott. Nagyon melege volt a kutyusnak. Nem csodálom!

Falu nap volt, kicsit kinéztünk. Készítettem képeket a babakiállításról. :)

 

 

 

 

 

 

 

Hát egy kis képcsere történt.. A babák közé sikerült berakni a cicákat.. Én már ki nem szedem.. :D

Kiscicák bedobozolva. Édesanyukám elvitte Őket végre... Tücsök kedden reggel ment el.. Én meg készülhettem az államvizsgára. Nagyon szar tételt húztam.

Ezért lett csak négyes diplomám!!! : ( Nem baj, ez is jó lesz.. Meglátjuk, hogy mi lesz még. Mesterképzésre nem adtam be a jelentkezést, ezt így utólag már nem is bánom annyira.

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr503018504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása