Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kinga & Tamás

2011.09.30. 20:44 - SzappanBuborék

Címkék: emlékek élmények a nap

Ma meglátogattam Kingát meg Tamást. Jó volt. Sok kép készült, de azokat még nem tudom feltenni.. Majd holnap!! : )

Olyan édes a kicsi baba. : ) Bíborka is gyönyörű. : ) Édes, értelmes, folyékonyan beszél pedig még nincs két éves sem. Igaz amiben nem biztos, azt a szavakon belül T betűvel pótolja. Már a kedvenc könyvecskéjének szövegét kivülről fújja. : )

Miután eljöttem, benéztem az Ildiékhez. Elvoltam Velük vagy két órát, s csak aztán jöttem haza. Zuhanyoztam, hajat mostam, összevakartam magam, ettem pár falatot és neki álltunk Családdal hagymát pucolni.

Az estém is kellemes hangulatban telt.

Összegezve ez egy jó kis nap volt. : )

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr873268684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása