Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Séta, emlékek, tanárnő,találkozó

2010.05.03. 21:29 - SzappanBuborék

Címkék: tavasz gondolatok természet emlékek

Ma haza jöttem suliból, átöltöztem és irány a hegy. Nem érdekelt semmi mentem, mint a meszes. Jó volt. Erdőben sétáltam, hallgattam a madarakat.. Kezdem magam a természetre hangolni, mivel úgye csütörtökön go' Szálka:)

Már nagyon várom. Tavaly is szuper volt!! Remélem idén is legalább olyan jó lesz a hangulat. Az idő ha minden igaz, s hihetünk időjósainknak -akik néha inkább sarlatánokra emlékeztetnek- napos és meleg lesz:)

Beszélgettem a tanárnőmmel.. Jó volt végre mosolyogni látni:) Megkönnyebbült!

Volt ma egy érdekes találkozóm is..

Négy és fél év után találkoztunk újra és pusztán huszonöt percet beszélgettünk. Sietett, ahogy mindig. De én se voltam sokkal több idő birtokában. Örültem, hogy újra látom, mert rájöttem, már nem olyan mint régen, annak ellenére, hogy semmit se változott, sőt csak rosszabb lett.. :)

Nah, megyek vissza tanulni, mert sose lesz belőlem semmi!!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr931972249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása