Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lótás futás

2011.01.03. 14:07 - SzappanBuborék

Címkék: gondolatok hit élmények reggelek éjszakák

Éjszaka sikerült végre pár órácskát aludnom,de hajnalban azt hittem, üvölteni fogok,de Istenesen.. Iszonyatos fájdalomra ébredtem, olyan hajnali 02:30 körül.

Reggel szinte alig tudtam magamról.. Mintha nem itt kellett volna felébrednem, úgy néztem körbe a szobámban, mintha, azt kérdezném: "Mit keresek itt?"

Volt benne valami, de az is lehet, hogy fel se kellett volna ébrednem.. Mennyivel egyszerűbb lett volna este lefeküdni és többé fel nem ébredni soha..

Ez a mai nap abból állt, hogy mentünk papírokat intéztünk. Lassan megint lesz személyim, lakcímkártya már van.. Szerencsére!

Nagyon fáj a bal karom, vért vettek,de alig bírom behajlítani, vagy ökölbe szorítani a kezem.. :/

 

 "Szavaim fonnak körbe, szinte karomon érzem, hogy fonódnak szoros láncként rám. Nem ellenkezek, hogy is tehetném? Kiabálva viselném?? Ugyan minek a ripacs üvöltés, mikor a csend lassú gyilkosként hamarabb végez mindennel.  Némasággal tűröm sorsom, de könnyeim nem tudom tartóztatni.. Lesütött szemmel, csak sejtem, hogy Engem néz, döbbenetet érzek.. Aztán látom lesüti szemét Ő is, s hogy biztosra menjen kezével is takarja arcát..

Hallom, hogy beszél hozzám a kis hölgy, de nem értem minden szavát.

Gondolataim sincsenek igazán, de ott belül..

Éreztem, hogy valami meghal bennem! A bal karom hajlítani se bírom, megfagyok, mégis ég az arcom. Nyugodt vagyok, mégis remeg a gyomrom. Lélegzem, de még se élek, pusztán létezem."

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr982557412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása