Élet hétköznapi Csodái

Szeretném megörökíteni mindazt ami számomra fontos. Családi eseményeket, baráti összejöveteleket, kikapcsolódást, pihit, élményeket, emlékeket. Az élet apró örömeit, melyek nélkül fekete- fehérek és sivárak lennének minden napjaink.

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Segíts!

2012.01.06. 10:27 - SzappanBuborék

Címkék: irodalom

- Segítesz nekem vagy ebben is csak magamra kell számítanom?
- Segítenék, de értsd meg, hogy nem tehetem. Nekem családom van és jó munkám, mindent tegyek kockára mert te megőrültél?
- Nem vagyok őrült!!!
- De az vagy.. csak még Te sem tudsz róla.
- Komolyan beszélek, igazat mondok hidd már el..
- Igen igazat, mi szerint találtál a gyerek játékai közt egy dvd-t amin titkos kormány adataok vannak, a világvégével, a földönkívüliekkel, az 56-os körzettel kapcsolatban és sok egyéb más kitalált baromsággal együtt.. Komolyan azt hiszed, hogy ezt bárki gond nélkül beveszi?
- Nem, hogy bárki azt nem. De azt hittem legalább Te hiszel majd nekem, de tévedtem… Várj csak… Nem mondtam hogy vannak rajta adatok az 56-os körzettel kapcsolatban.
- De mondtad.
- Nem, nem mondtam!
- De ezzel kezdted mikor beestél az ajtómon..
- Nem, én nem azzal kezdtem hanem azzal, hogy tégla van köztünk, mert találtam egy dvd-t amin adatok vannak a világvégével, és a földönkívüliekkel kapcsolatosan. Az 56.os körzetet meg sem említettem.
- Jajj nekem…
- Honnan tudod, mi van a dvd-n ha még a létezésében sem hiszel…?!
- Ne haragudj, de rossz emberismeretem vezetett idáig.
- Miről beszélsz?
- Azt hittem, hogy ha olyan dvd kerül a birtokodba, mint az ami most akkor nem hozzám futsz hanem az újságokhoz eladni busás pénzért. Hogy meggazdagodj, hiszen a fiad beteg, a lányod drogelvonón, te pedig három műszakban dolgozol, hogy ne haljatok éhen és még az ápolóra is fussa aki a fiaddal van.
- Te szivárogtattad ki!!
- Igen… de ezt csak ketten tudjuk, de nem sokára csak egyedül leszek.
- Miért?
- Mert mindig is az utamban álltál, mert mindig jobb akartál lenni mindig mindenkinél.
- Ezért?
- Ne haragudj de most kicsit bele kell mártsalak a szószba… - azzal elővett egy pisztolyt és áttöltette a saját karját.
- Te nem vagy normális mit csinálsz..??
- Segítség!!! Segítség!!!! Rám lőtt…. Meglőtt.. Meg akart ölni!!! – a kiabálása a nyitott ablakon keresztül hamar a szomszédok fülébe ért…
- Jobb ha futsz… Míg van esélyed! ÁÁáá… Segítség!!! SEGÍTSÉG!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprooromok.blog.hu/api/trackback/id/tr303523697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása